تاسی به سیره ی اهل بیت را سرلوحه قرار دهید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس در گردهمایی بزرگ بسیجیان دستگاه‌های اجرایی فارس که هم‌زمان با عید غدیر خم برگزار شد، گفت: تأسی به سیره پیامبر و اهل‌بیت (ع) سرلوحه کارمندان بسیجی قرار گیرد.
کد خبر: ۴۹۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 10 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:همایش بزرگ بسیجیان دستگاه‌های اجرایی استان فارس با همکاری سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر، پایگاه مقاومت حوزه بسیج 8 ادارات ثامن‌الائمه و مسئولین پایگاه مقاومت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در این همایش عنوان کرد: با توجه به اینکه امروز به‌صورت فیزیکی در رویارویی با دشمن قرار نداریم مسئولیت‌هایمان نسبت به گذشته سخت‌تر است، زیرا جنگ امروز جنگ نرم و فرهنگی است و لزوم روشنفکری، آگاهی و بصیرت تمام کارمندان نسبت به اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی بیش از گذشته احساس می‌شود و تمام بسیجیان باید این اهداف را برای نسل‌ جوان امروز تبیین کنند.

حجت‌الاسلام‌ سید عباس موسوی گفت: تأسی به سیره پیامبر و اهل‌بیت (ع) به‌خصوص سید و سالار شهیدان باید سرلوحه کارمندان بسیجی قرار بگیرد و در کار و فعالیت روزانه خود و در ارتباط با ارباب‌رجوع از سیره رسول خدا (ص) الگو گیرند.

گفتنی است در این همایش سرهنگ باقری رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس و همچنین حجت‌الاسلام‌ محرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در خصوص وظیفه کارمند بسیجی در جامعه امروز و تلاش برای سازندگی و تولید در کشور از طریق کار و تلاش و جهاد سخنانی ایراد کردند.

در پایان این همایش از تعدادی از کارمندان بسیجی نمونه ادارات و فرماندهان پایگاه مقاومت ادارات با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار