152 هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در راه مدرسه

کد خبر: ۴۹۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲ 23 September 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با ماه مهر، مدارس کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار 152 هزار دانش‌آموز است.

هادی زارع‌پوردر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امسال ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس با ایام محرم و همچنین مطابق سال‌های گذشته با هفته دفاع مقدس مقارن شده که با برکت است.

وی گفت: همه مقدمات برای بازگشایی مدارس در استان انجام شده و در طرح پروژه مهر از ماه‌ها پیش خود را بری بازگشایی مدارس آماده کرده‌ایم.

این مسوول افزود: امسال و همزمان با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت تعداد ۱۵۲هزار دانش‌آموز در استان عازم کلاس‌های درس خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد دانش‌آموز در دو هزار و ۹۴۴ آموزشگاه شهر و روستا و عشایری تحصیل خواهند کرد.

وی با بیان آماری از تعداد کادر و فرهنگیانی که امسال وظیفه تعلیم و تربیت را بر عهده خواهند داشت افزود: تعداد ۱۲هزار نفر کادر آموزشی و تعداد ۷۵۳ نیروی خدماتی و ۷۱۲ نیروی اداری خواهیم داشت.

زارع‌پور همچنین به تعداد دانش‌آموزان کلاس اولی استان هم اشاره کرد و گفت: تعداد 15 هزار دانش‌آموز کلاس اولی داریم که نسبت به سال گذشته این تعداد رشد داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار