حمایت از ایده‌ها جدید در مشاغل کوچک

کد خبر: ۵۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 20 June 2015
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: ایده‌ها و طرح‌های جدید در حوزه مشاغل کوچک حمایت می‌شوند.
ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ با بیان اینکه ایده‌ها و طرح‌های جدید در حوزه مشاغل کوچک حمایت می‌شوند، اظهار داشت: در این راستا شناسایی افراد مستعد لازم و ضروری به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: کمیته امداد می‌تواند در این راه به ما کمک کرده و با شناسایی افراد مستعد مشاغل کوچک را توسعه دهد و اشتغالزایی را ارتقا دهد.

این مسئول ادامه داد: پرداخت تسهیلات و راهنمایی مددجویان از کمیته امداد به عنوان یکی از ادارات مهم در امدادرسانی و توسعه اشتغال است.

وی افزود: این شهرستان در بخش‌های  مختلف صنعت، کشاورزی، دامپروری و حتی گردشگری دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است و این ظرفیت را دارد که در بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌ها به عنوان شهرستان پایلوت مدنظر قرار گیرد.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه با دغدغه رفع فقر را داریم، افزود: فقر، موجب از هم پاشیده شدن جامعه می‌شود، اما اگر هرکسی در هر جایگاهی که باشد به سهم خود در راستای رفع فقر تلاش کند، فقر از این جامعه ریشه‌کن می‌شود.

پالیزگیر بیان داشت: با در نظر گرفتن کشش منطقه و در جهت ایجاد اشتغال در شهرستان، کمیته امداد امام خمینی از ایده‌ها و طرح‌های جدید در حوزه مشاغل خانگی و مشاغل خرد حمایت کرده و ما نیز تسهیلات لازم را ارائه می‌دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار