با ارائه ی تسهیلا ت از سوی دولت تنگ ناهای اقتصادی رفع می شود؟

استاندار فارس گفت: دولت بایدبرای رفع تنگناهای اقتصادی تسهیلات مناسب ارایه کند تا شاهد رونق اقتصادی باشیم.
کد خبر: ۵۰۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 06 October 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما:اسماعیل تبادار در نشست فعالان اقتصادی که با حضور دکترلاریجانی در این شهرستان برگزار شد، گفت:اولویت دولت ابتدا معاش و بعد از آن توسعه اقتصادی است و  دولت بایدبرای رفع تنگناهای اقتصادی تسهیلات مناسب ارایه کند تا شاهد رونق اقتصادی باشیم.
استاندار فارس با اشاره به اینکه اولویت دولت ابتدا معاش و بعد از آن توسعه اقتصادی است البته در پرتو نشاط و امیدواری و حرکت رو به جلو باشد.
تبادار به رفع موانع برای سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: با وجود تنگناهای مالی فراوان و اعتبارات کم، باید سرمایه گذاری داخلی و خارجی را جذب و موانع پیش روی آنان را برداریم.
وی به توسعه گلخانه‌ها اشاره کرد و گفت: در فارس محدودیت‌ها برای ارایه تسهیلات به کلخانه داران برداشته شده است و با وجود اینکه ٨٥ درصد آن تسهیلات را دولت پرداخت می‌کند باید برای توسعه آن تلاش کنیم تا محصولات گلخانه‌ای و کم آب بر جایگزین محصولات پرآب بر شود.
استاندار فارس با انتقاد به حوزه حمل و نقل جاده‌ای در فارس گفت: آزاد راه شیراز اصفهان با اعتبار ٢ هزار میلیارد تومان تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد که با بهره برداری از آن گام عظیمی برای توسعه جاده‌ای برداشته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار