مدیرکل زندان های اردبیل

اعتبارات نیازهای امنیتی زندان‌ها تامین شود

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: امنیت جامعه با امنیت زندان ها گره خورده و تامین اعتبارات نیازهای امنیتی زندان های استان باید مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۱ 21 June 2015

به گزارش ایرنا مراد فتحی در جلسه شورای اداری زندان های استان امنیت زندان و جامعه را از هم جدا نشدنی دانست و افزود: در کنار برنامه های اصلاحی و تربیتی باید بعد تامینی زندان ها با همت مسوولان و تامین نیازهای اولیه برای برقراری نظم و امنیت نیز تامین شود.

او بر لزوم اجرای طرح های حفاظتی در زندان ها و تمرین های لازم برای مواقع و حوادث مترقبه و غیر مترقبه تاکید کرد و خواستار احصای نقاط ضعف و قوت در این زمینه شد.

فتحی با تاکید بر در اولویت قرار گرفتن واگذاری خدمات متادون درمانی زندان ها به بخش خصوصی با هماهنگی اداره بهداشت و درمان اظهار کرد: توجه جدی به سلامت زندانیان و پیشگیری از بیماری های محیطی و واگیردار با توجه به در پیش رو بودن فصل گرما ضرورت دارد.

فتحی همچنین از مسوولان زندان ها خواست با پیگیری وضعیت قضایی و عفو زندانیان از مراجع قضایی برای کاهش جمعیت کیفری زندان ها تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی زندان های اردبیل ، او بر لزوم اشاعه مفاهیم قرآنی و برگزاری کرسی های تلاوت و جمع خوانی قرآن در روزهای ماه مبارک برای زندانیان ، سربازان و کارکنان تاکید کرد.

وی گفت: امسال تا سه هزار ختم قرآنی در زندان های استان انجام و برنامه افطار و اطعام زندانیان با همکاری خیرین در زندان ها به ویژه کانون اصلاح و تربیت برگزار می شود.

فتحی خواستار استفاده از ظرفیت قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای برگزاری محافل و مجالس تلاوت قرآن توسط اساتید بین المللی این رشته در زندان ها شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار