نقش امرمعروف درنجات یک خانواده ازفروپاشی

خانمی 28 ساله با مراجعه به شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ایلام از تاثریات ماهواره در زندگی خود پرده بر می دارد و خواستار کمک این شورا می شود.
کد خبر: ۵۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 21 June 2015
خانمی 28 ساله با مراجعه به شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ایلام از تاثریات ماهواره در زندگی خود پرده بر می دارد و خواستار کمک این شورا می شود.

این خانم که کاملا مذهبی بودند،می گوید:من پدر و مادر ندارم و به همین خاطر یک روز آقایی به خواستگاریم آمد و بلافاصله جواب مثبت دادم.

وی ادامه می دهد:این آقا از من خواست که حجاب خود را کنار بگذارم و تیپ اسپورت بزنم و من بر خلاف میل باطنی ام و برای اینکه زندگیم از هم نپاشد این مورد را قبول کردم.

این خانم اضافه می کند:بعد از ازدواج شوهرم ماهواره ای خرید و وارد زندگی ما کرد و از آن روز به بعد گرفتاری های من شروع شد؛به عنوان مثال من را مجبور کرد تا تناسب اندام مانند بازیگران خارجی داشته باشم و من مجبور به حضور در باشگاه شدم و یا آرایش هایی که از من می خواست کاملا غیر معمول بود.

وی از شورای امر به معروف و نهی از منکر می خواهد که برای جلوگیری از از هم پاشیدن زندگیش به وی، راهنمایی هایی لازم صورت بگیرد.

بر همین اساس یکی از اعضای خانم شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مامور می شود تا به این خانم برای حل مشکلش کمک نماید.

 آمر به معروف به خانم 28 ساله پیشنهاد می کند که هر وقت با هم ماهواره نگاه کردید شما هم از تیپ مردها تعریف کنید و بگویید دوست دارید تا تیپ شما هم مثل فلان بازیگر شود.

بعد از مدت سه هفته خانم 28 ساله با مراجعه به فرد آمر، ضمن قدردانی از او می گوید:وقتی که من آن کاری که شما سفارش کردید را انجام دادم با عصبانیت شوهرم همراه شد و من هم در جوابش گفتم وقتی شما می گویید فلان بازیگر را دوست دارم من هم ناراحت می شوم.

وی ادامه می دهد:پس چه بهتر است که برای استحکام زندگیمان ماهواره تماشا نکنیم و شوهرم چهار روز بعد کلا ماهواره را جمع کرد و به لطف خدا الان زندگی بسیار خوبی داریم.

 


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار