شناسایی معضل جدید استخرها!!!

به گفته رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان اجاره دادن استخرها به بخش خصوصی از معضلات حوزه ورزش است.
کد خبر: ۵۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 23 June 2015

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان گفت: یکی از معضلاتی که دامن‌گیر حوزه ورزش شده اجاره دادن استخرها به بخش خصوصی است.

به گزارش فارس، محمد باب‌الحوائجی در شورای آموزش و پرورش این ناحیه با اشاره به وضعیت استخر‌های ورزشی در همدان اظهار داشت: با توجه به شروع ایام تابستان و برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نیاز به استخر‌های ورزشی احساس می‌شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر استخر کوثر در حوزه آموزش و پرورش فعال است که متقاضیان می‌توانند از ظرفیت این استخر‌ استفاده کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان با بیان اینکه یکی از معضلاتی که دامن‌گیر حوزه ورزش شده اجاره فضا‌ها به بخش خصوصی است، تصریح کرد: بخش خصوصی به هیچ عنوان با تخفیف ویژه و یا رایگان این فضا‌ها یا استخر‌ها را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد و همین امر باعث شده تا این فضا‌ها در دست معدود افراد و یا دستگاه‌ها و ادارات باشد.

وی با بیان اینکه 9 استخر دانش‌آموزی متعلق به آموزش و پرورش کلنگ‌زنی شده است، گفت: با حضور وزیر آموزش و پرورش در همدان مصوب شد استخر‌هایی که تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در دستور کار تکمیل قرار بگیرند.

باب‌الحوائجی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل، پنج استخر آموزش و پرورش که بیش از 70 درصد پیشرفت داشتند مراحل تکمیل آن پیگیری می‌شود.

افزایش مدارس هیئت امنایی در همدان

وی با اشاره به وضعیت مدارس هیئت امنایی افزود: یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش با توجه به مشکلات اعتباری و بودجه‌ای، توسعه مشارکت‌های مردمی است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان خاطرنشان کرد: با افزایش جلب مشارکت‌های مردمی زمینه فعالیت والدین در برنامه آموزشی دانش‌آموزان بیشتر شده و می‌توانند با مشارکت در بسته‌های حمایتی مدارس کیفیت آموزشی را ارتقا دهند.

وی در پایان سخنانش گفت: در حال حاضر در نواحی یک و 2 همدان 27 مدرسه هیئت امنایی دایر است که بنا بر برنامه آموزش و پرورش به دنبال افزایش این مدارس هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار