از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران

آغاز به کار بازارچه خیریه دانشجویی دانشگاه مازندران

در طی سالیان متمادی اگرچه زندگی به توان ۲ همپای غم و شادی سالمندان، معلولان، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست بوده است اما سالهاست بیماران نیازمند مبتلا به سرطان، خانواده زندگی به توان ۲ را شریک تمامی مشکلات خود می دانند.
کد خبر: ۵۱۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 01 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، بیست و هشتمین بازارچه خیریه دانشجویی دانشگاه مازندران آغاز به کار کرد
 آغاز به کار بازارچه خیریه دانشجویی دانشگاه مازندران
 
 به گزارش خبرنگار ما ، به همت کانون زندگی به توان دو معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، بیست و هشتمین بازارچه خیریه دانشجویی از صبح روز شنبه به مدت یک هفته در دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران در حال برگزاری است.
 
 شایان حسین زاده دبیر کانون زندگی به توان۲ در خصوص اهداف تاسیس و فعالیت کانون گفت: کانون خیریه زندگی به توان۲ در زمستان سال ۱۳۸۲ و با هدف تسکین آلام بشری فارغ از رنگ، نژاد، جنس و مذهب، تاسیس گردید. در طی سالیان متمادی اگرچه زندگی به توان ۲ همپای غم و شادی سالمندان، معلولان، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست بوده است اما سالهاست بیماران نیازمند مبتلا به سرطان، خانواده زندگی به توان ۲ را شریک تمامی مشکلات خود می دانند.  
 
      دبیر کانون زندگی به توان۲ادامه داد: این خیریه تامین دارو، هزینه های پزشکی، ادوات بهداشتی، خدمات رایگان درمانی و تامین هزینه های معیشتی را بر خود لازم دانسته و بی وقفه در طول دوره درمان و پس از آن بیماران نیازمند تحت پوشش، تحت حمایت های مادی و معنوی این خیریه قرار دارند.  
 
       حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: زندگی به توان ۲ این پویایی و استمرار را مدیون اعضای  این خیریه است که بدون هیچ چشمداشتی وقت و هزینه خود را وقف بهبود زندگی بیماران مبتلا به سرطان کرده اند.  
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار