ریزش داربست در یک ساختمان دو طبقه در بلوار ابریشم تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه ریزش یک داربست در یک ساختمان دو طبقه مسکونی در بلوار ابریشم تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.
کد خبر: ۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ 16 February 2015

جلال ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 15.15 عصریکشنبه حادثه تخریب داربست بر روی یک ساختمان مسکونی در بلوار ابریشم خیابان صالحی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر و تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: ضلع جنوبی و شرقی یک ساختمان هشت طبقه در حال ساخت برای اجرای نماکاری داربست نصب کرده بود که به دلایل نامعلومی از ضلع جنوبی این ساختمان داربست رها و به ضلع شمالی یک ساختمان مسکونی دو طبقه سایه انداخته اما خوشبختانه این ساختمان را تخریب نکرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان در حال جداسازی داربست و ایمن سازی محل هستند.

وی افزود: عملیات جداسازی داربست به دلیل حساسیت و ظرافت بالا ساعت ها به طول می انجامد.

ملکی گفت: علت نشست این داربست وزش باد شدید عنوان شده است که بعید می دانم وزش مختصر باد بتواند این داربست را تکان دهد اما علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مورد بررسی قرار می گیرد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار