استاد احمدی وفا در محافل قرانی استان

حضور قاری بین المللی به مناسبت دهه وقف

به مناسبت هفته وقف استاد حمیدرضا احمدی وفا قاری بین المللی قرآن کریم از فردا در محافل قرآنی مختلف به ارائه ی قرائت خواهد پرداخت. حضور در شهرهای مختلف استان و شرکت در مراسم پادگان 04 ارتش از جمله برنامه های ایشان است. این برنامه ها به دعوت اداره امور قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و به مناسبت هفته وقف انجام می شود.
کد خبر: ۵۲۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 20 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: طبق برنامه ریزی اداره امور قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته وقف حمیدرضا احمدی وفا قاری بین المللی قرآن کریم از فردا در محافل قرآنی مختلف به ارائه ی قرائت خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی در گفتگو با تابناک خراسان جنوبی این برنامه ها به شرح ذیل تشریح گردید: قاری حمیدرضا احمدی وفا به مناسبت دهه وقف مهمان مردم استان خواهند بود و از 30 آبان تا 2 آذر در محافل قرآنی مختلف حضور خواهند یافت.

استاد احمدی وفا در روز سه شنبه ساعت ۱۲ در شهرستان طبس و ساعت ۱۸ در شهرستان بشرویه برنامه خواهند داشت. همچنین روز چهارشنبه یکم آذر ساعت ۷ صبح در پادگان ۰۴ بیرجند با حضور در در محفل قرآنی این پادگان حضور یافته و به اجرای تلاوت قرآن خواهند پرداخت و ساعت ۱۶ در امامزادگان باقریه بیرجند و ساعت ۱۸ در سربیشه حضور خواهند یافت.

عباسی ادامه داد: ایشان در روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت ۱۷:۳۰ در قاین و از۱۸:۳۰ دقیقه در شهرستان خضری در محافل قرآنی این دو شهر نیز حضور خواهند داشت.

رئیس اداره امور قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی: این فرصت برای انس بیشتر مردم با کلام وحی و نزدیکی با معنویات تاثیر بسزایی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار