رئیس کمیته امداد کشور از مناطق زلزله زده بازدید کرد

رئیس کمیته امداد کشور امروز ضمن دیدار با امدادگران شهرستان سرپل ذهاب از منازل مسکونی مناطق زلزله زده این شهرستان بازدید و با مصدومان و بازماندگان روستاهای مجتمع کوئیک دیدار و از مردم این روستاها دلجویی کرد.
کد خبر: ۵۲۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 20 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک،سید پرویزفتاح رئیس کمیته امداد کار جهادی و ایثار در مناطق زلزله زده موجب تسریع در روند امدادرسانی و ساماندهی اوضاع در این مناطق خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه امداد وکیل مدافع مددجو است، عنوان کرد:کمیته امداد به تمامی نظام و مردم قول داده تا پای جان از حقوق مددجو یان دفاع کند.

رئیس کمیته امداد همچنین ضمن دیدار با بازماندگان و مصدومان روستاهای مجتمع کوئیک از توابع شهرستان سرپل ذهاب و بخش ازگله با بیان اینکه باید امید همه ما به خداوند متعال باشد، گفت: کمیته امداد تا بازسازی کامل منازل خانوارهای آسیب دیده و اسکان دائم این خانوارها در کنار آنان خواهد بود.

 فتاح عنوان کرد: مددجویان آسیب دیده در مناطق زلزله زده برای بازسازی منازل مسکونی از کمک های دولتی بهره مند و کمیته امداد نیز کمک های خود را در کنار کمک های دولتی به این مددجویان اعطا می کند.

وی از مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی نیز بازدید و نشستی با کارکنان کمیته امداد امام (ره) با حضور ماموستا شیخی امام جمعه محترم ثلاث باباجانی داشتند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار