فرمانده شيفت ايستگاه شماره 3 سازمان آتش‌نشانی قزوين:

فروشگاه مواد غذایی در قزوین اطفا حریق شد

فرمانده شيفت ايستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين گفت: با تلاش آتش‌نشانان، آتش‌سوزی فروشگاه مواد غذایی در خیابان مولوی قزوين اطفا شد.
کد خبر: ۵۳۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 29 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، تقی کریمی اظهار داشت: این حادثه در ساعت 17 و 6 دقیقه روز یکشنبه پنجم آذر ماه سال جاری رخ داد و پس از اطلاع‌رسانی آن از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه مولوی و 6 نواب را به محل حادثه واقع در خیابان مولوی قزوین رهسپار کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه افزود: در جریان این حادثه  یک باب مغازه خوار و بارفروشی به دلایل نامشخصی طعمه حریق شده بود که آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل نسبت به ایمن‌سازی صحنه حادثه اقدام و با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه اطفا حریق خود را به کانون آتش‌سوزی در قسمت انتهای فروشگاه رسانده و در کمترین زمان ممکن شعله‌های سرکش آتش را خاموش و از سرایت حریق به سایر قسمت‌ها جلوگیری کردند.

فرمانده شیفت ایستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآور شد: آتش‌نشانان پس از تخلیه دود با استفاده از دو دستگاه توربوفن و ایمن‌سازی کامل محل نسبت به تحویل مغازه به مالک اقدام و به مأموریت خود پایان دادند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و علت بروز آتش‌سوزی هم توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق این سازمان در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار