عضو شورای شهر قزوین:

توقف برخی از پروژه‌های شهری، ناشی از اعمال سلیقه مدیران استانی است

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: برخی مدیران استانی با اعمال سلیقه و حتی با تکیه بر نگرش نادرست حذف رقیب، مسائل شهری را به سمت مراجع بالادستی ارجاع می‌دهند و این موجب می‌شود پروژه‌هایی همچون ورودی‌های شهر متوقف شود.
کد خبر: ۵۳۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 10 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی  در جریان بررسی ورودی‌های شهر در جلسه مشترک استاندار با اعضای شورای شهر و مدیران استانی و شهری اظهار داشت: آیا لازم است که شورای عالی معماری و شهرسازی با دقت پروژه‌های شهری قزوین را مورد بررسی قرار دهد؟! آیا در سایر استان‌ها هم این‌گونه عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: مشکل نیمه‌کاره ماندن برخی پروژه های کلان شهر قزوین، به شورای عالی شهرسازی و معماری برنمی‌گردد و در درون مدیران استانی باید آن را جست‌وجو کرد چراکه به مرکز انتقال می‌دهند و آن‌ها را وادار به مداخله می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: برخی مدیران استانی با اعمال سلیقه و حتی با تکیه بر نگرش نادرست حذف رقیب، مسائل شهری را به سمت مراجع بالادستی ارجاع می‌دهند و این موجب می‌شود پروژه‌هایی همچون ورودی‌های شهر متوقف شود.

فصیحی‌رامندی عنوان کرد: با راه‌اندازی شو داخلی و پای کار آوردن تشکل‌های غیردولتی و رسانه‌ها، جریانی به پا می‌کنند که کار متوقف می‌شود.

این عضو شورا گفت: از استاندار با تجربه تقاضا دارم به موضوع ایجاد هماهنگی بین مدیران توجه ویژه‌ای داشته و مشکلات مطروحه را مدیریت و با تدوین راهکار برای آن‌ها، به حل بسیاری از مشکلات عمرانی شهر پایان دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار