پرچم 400 متری فلسطین در فارس

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس فارس گفت: پرچم فلسطین به مساحت 400 متر و در اندازه 80 در پنج متر توسط اعضای کانون های مساجد فارس در این روز حمل می شود.
کد خبر: ۵۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 28 June 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام غلامحسین نیازی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس امروز (7تیر) در نشست هماهنگی روز جهانی قدس گفت: همچون هر ساله اعضای کانون های فرهنگی و اصحاب مسجد در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور خواهند داشت.

مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس با تاکید بر اینکه پرچم فلسطین به مساحت 400 متر و در اندازه 80 در پنج متر توسط اعضای کانون های مساجد فارس در این روز حمل می شود، افزود: حمل پرچم و پارچه نوشته و همچنین تصاویر امام و مقام معظم رهبری در دستور کار کانون های مساجد خواهد بود.

وی از برگزاری نشست های پیرامون قدس و فلسطین در یک هزار و 150 کانون فرهنگی و هنری مساجد فارس خبر داد و افزود: نشست های هم اندیشی و تبیین اندیشه های امام (ره)، استکبار ستیزی و معرفی غاصبان قدس به نسل جوان از دیگر برنامه های این ایام است.

نیازی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در کانون های مساجد ویژه روز جهانی قدس، تاکید کرد: مردم شریف استان فارس می توانند عکس های خود از راهپیمایی روز جهانی قدس را به آدرس Aksfars@gmail.com برای جشنواره عکس «30 عکس از رمضان،30 قاب آسمانی» ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار