نشست مشترك مديرعامل و سرمربى تراكتورسازى

آجورلو:انتظار ما كسب سهميه و موفقيت در آسياست

کد خبر: ۵۴۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 23 December 2017
نشست مديرعامل و سرمربى تراكتورسازى به منظور گفت و گو پيرامون آخرين شرايط تيم شب گذشته برگزار شد.
يحيى گل محمدى در ابتداى اين نشست گزارشى از آخرين شرايط و وضعيت فنى تيم در آستانه نيم فصل دوم  ارائه داد و برنامه هاى خود را براى حضور قدرتمندانه در مسابقات دور برگشت ليگ برتر همچنين رقابت هاى آسيايى تشريح كرد.
در ادامه آجورلو ضمن قدردانى از زحمات كادر فنى و بازيكنان گفت:با وجود تمامى مشكلات كسب نتيجه مناسب در رقابت هاى جام حذفى يكى از اهداف اصلى ما در اين فصل بود و براى هواداران تراكتورسازى نيز اهميت زيادى داشت كه متاسفانه اين فرصت از دست رفت. در اين شرايط تنها بايد به فكر جبران اين ناكامى در رقابت هاى ليگ برتر و مسابقات آسيايى باشيم.انتظار اين است كه در ليگ برتر بتوانيم كسب سهميه كنيم و در مسابقات آسيايى به مراحل بالاتر صعود كنيم. قطعا رسيدن به جمع ٤ تيم پايانى آسيا هم دور از دسترس نيست. بايد پاسخگوى انتظارات هوادارانمان باشيم و با اتحاد و همدلى براى موفقيت تراكتورسازى و بازگشت به روزهاى درخشان تلاش كنيم.
آجورلو همچنين گزارشى از آخرين تلاش هاى صورت گرفته براى حل مشكلات اقتصادى باشگاه ارائه داده و گفت:پرداخت بدهى ها باشگاه را در سخت ترين شرايط مالى قرار داده اما همچنان به دنبال حل اين مشكلات و تامين اعتبارات لازم هستيم كه اين مسائل هم انشالله به زودى حل مى شود.
مديرعامل باشگاه در پايان خطاب به سرمربى تراكتورسازى گفت:انتخاب ما در اين فصل يحيى گل محمدى بوده چون به توانمندى هاى شما ايمان و اعتماد كامل داشته ايم همچنين من اعتقاد دارم سرمربى ما يك مربى سالم ، توانمند و با دانش است كه با تمام وجود براى موفقيت اين تيم تلاش مى كند. به همين دليل با حمايت و همدلى همه جانبه كارمان را دنبال مى كنيم و با همت و غيرت بازيكنان همچنين حمايت و همراهى صادقانه هواداران انشالله به نتيجه مطلوب دست خواهيم يافت.
گفتنى است در اين نشست همچنين پيرامون روند تقويت تيم و جذب بازيكنان مورد نياز در كوتاه ترين زمان ممكن هماهنگى هاى لازم صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار