بلیت های اتوبوس غزل خداحافظی خواندند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان گفت: تا پایان تابستان عرضه بلیت در سطح شهر حذف خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 29 June 2015

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان گفت: در حال حاضر 13 هزار کارت بلیت برای استفاده از اتوبوس در دست مردم همدان است.

به گزارش ایسنا؛ "عباس مرادی" با بیان اینکه تاکنون 6 هزار کارت بلیت در همدان به فروش رفته، افزود: هفت هزار کارت بلیت نیز به صورت رایگان به منظور ایجاد انگیزه در مقاطع مختلف بین مسافران توسط بانک عامل توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون در 16 منطقه همدان کارت بلیت آماده فروش است، اظهار کرد: در حال حاضر مردم آگاهی کامل برای تهیه و استفاده از این کارت‌ها را ندارند.

مرادی در ادامه از مهمترین دلایل قطع نشدن عرضه بلیت را عدم آگاهی مردم از کارت بلیت و عمومیت یافتن آن عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر همزمان با ارائه کارت بلیت، بلیت کاغذی نیز عرضه می‌شود که آرام آرام با افزایش خرید بلیت حتی با تحقق 50 درصد، فروش بلیت از چرخه حذف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان تابستان عرضه بلیت در سطح شهر حذف خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر عرضه کارت بلیت در میدان امام(ره) بیشتر شده و 6 دکه در خیابان‌های اصلی نیز اقدام به فروش و شارژ کارت‌های بلیت می‌کنند.

مرادی هدف از توسعه و ارائه کارت بلیت را کاهش ارتباط مردم با پول خرد و فرهنگ‌سازی در این زمینه عنوان و اظهار کرد: تا 20 روز آینده دکه‌هایی با شمایل جدید توسط بانک عامل در معابر 6 خیابان اصلی نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان در بخش دیگری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات بانک عامل ارائه کارت بلیت توسط دکه‌های سیار بوده که توسط بانک عامل اقدام به فروش کارت‌ها می‌کنند.

مرادی با اشاره به قیمت کارت بلیت‌ها گفت: با توجه به هزینه‌بر بودن کارت‌ها برای بانک عامل، این هزینه باید به نحوی تامین شود به همین علت به اجبار برای تولید و تحویل کارت‌های بلیت هزینه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرگاه افراد به کارت‌های بلیت خود احتیاجی نداشته باشند می‌توانند با مراجعه با بانک‌های عامل با تحویل کارت، پول خود را دریافت کنند چرا که کارت‌های بلیت بدون نام هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار