قصه گوی کرمانشاهی درجشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کشور درخشید

قصه گوی کرمانشاهی درجشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برگزیده شد.
کد خبر: ۵۴۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 03 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،هیات داوران بخش نوجوان بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور «فائزه امیری» قصه گوی کرمانشاهی را با قصه «بیژن و منیژه» به عنوان برگزیده جشنواره انتخاب کرد.

بر همین اساس، «ماهانا آقاداوودی» با قصه «هرچی خدا بخواد همون می‌شه» از اصفهان، «عسل اعظمی» با قصه «سنگ صبور» از آذربایجان شرقی، «ساجده قاسمی» با قصه «گنج بد» از یزد، «سجاد اسماعیلی» با قصه «زبان حیوانات» از یزد، «سیده مکیه بهرسی» با قصه «رستم و اشکبوس» از بوشهر، «فاطمه نوایی» با قصه «یک مشت و نیم مشت» از گیلان، «محمدرضا برومند» با قصه «گروفالو» از تهران، «مریم علیمردانی» با قصه «پیشی تنها» از گلستان، «فائزه امیری» با قصه «بیژن و منیژه» از کرمانشاه و «حامد بهرامی» با قصه «کرم و شاه اردشیر» از چهارمحال و بختیاری برگزیدگان این جشنواره‌اند.

این قصه‌گویانِ نوجوان از ۱ تا ۵ بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در تهران برای مخاطبان قصه خواهند گفت و در مراسم پایانی جوایز خود را دریافت می‌کنند.

گفتنی است در دور نخست این مسابقه ۳۱۷۴ اثر به دبیرخانه بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار