معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد

لزوم ایجاد میزهای خدمت در ادارات استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: هر دستگاه اجرایی در استان باید با معرفی یک یا چند کارمند میز خدمت را ایجاد کند تا حقوق شهروندی مردم رعایت شود.
کد خبر: ۵۴۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۰ 08 January 2018

به گزارش تابناک قم، سید صدرالدین موسوی در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار امام رضا برگزار شد، با اشاره به قانون ششم توسعه اظهار کرد: براساس این قانون بودجه ریزی عملیاتی از سال 97 در دستگاه‌های اجرایی آغاز می‌شود، در استان قم در 10 دستگاه به عنوان پایلوت این بودجه ریزی در حال اجرا است و هدف آن انضباط مالی و افزایش شفافیت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: بخشنامه ای از طرف ریاست جمهوری به استانداری برای ایجاد میز خدمت ابلاغ شده است و هر دستگاه اجرایی باید با معرفی یک یا چند کارمند میز خدمت را ایجاد کند تا حقوق شهروندی مردم رعایت شود.

محسن بهشتی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای افتتاح پروژه‌های عمرانی استان قم در دهه فجر اظهار کرد: باید دستگاه‌های مختلف استان فهرست پروژه‌های عمرانی که زمان بهره برداری آن‌ها در دهه فجر است را به استانداری قم اطلاع بدهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که در استان در راستای تولید و اشتغال هستند، برای بهره برداری در اولویت هستند و تسهیلات خوبی برای ایجاد مشاغل جدید در روستاهای استان قم پیش بینی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار