رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:

شرکت بسته‌بندی گوشت متخلف به پرداخت 110 میلیون ریال محکوم شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: یک شرکت بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان به دلیل تخلفات انجام شده مبنی بر وجود مقادیر بسیاری گوشت مرغ فله و فاقد هویت به مراجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۵۵۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 13 January 2018

 عیسی غیاث یزدی در گفت وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی، موظف به عرضه محصول سالم و دارای تاریخ انقضا است و مجوز منجمد کردن فرآورده‌های خام دامی تازه و یا دیفراست فرآورده‌های منجمد را ندارد و در صورت مشاهده چنین اقداماتی، از سوی اداره دامپزشکی متخلف محسوب شده و به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

وی افزود: همچنین شرکت‌های بسته‌بندی موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و بر همین اساس پیرو بازرسی‌های همه روزه که توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در سطح شهرستان انجام می­‌گیرد، یک شرکت بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی به دلیل تخلفات انجام شده مبنی بر وجود مقادیر بسیاری گوشت مرغ فله و فاقد هویت به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: دادگاه حکم قطعی واحد متخلف مذکور را صادر و مسؤول واحد را به پرداخت جزای نقدی 110 میلیون و500 هزار ریال محکوم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار