کشف بيش از 348 ميليارد انواع كالاي قاچاق در چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری از كشف بيش از 348 ميليارد ريال انواع كالاي قاچاق در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 06 February 2018
به‌گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: از ابتداي سال جاری تاكنون ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان موفق به كشف 348 ميليارد و 300 ميليون ريال  كالاي قاچاق در استان شدند.
وی از اجرای 25 طرح در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد و گفت: در این راستا يك هزار و 399 نفر دستگير و تحويل مراجع قضایي شدند.
غلامزاده با بیان اینکه طرح‌های کنترل در محورهای مواصلاتی و ایست و بازرسی موقت در محورهای اصلی از سمت جنوب و شرق به داخل استان انجام می‌شود، اظهار کرد: 90 درصد کشفیات در این طرح‌ها صورت گرفته است.
فرمانده انتظامي استان از متلاشي شدن 13 باند در 10 ماهه سال جاری در استان خبر داد و گفت: 449 دستگاه خودرو از قاچاقچيان توقيف وروانه پاركينگ شد.
فرمانده انتظامي استان در پايان مهم‌ترین كشفيات را لوازم خانگي و آشپزخانه، آرايشي و بهداشتي، مواد خوراكي و تجهيزات الكتريكي عنوان كرد و گفت: مبارزه بي امان با قاچاقچيان كالا و ارز به عنوان یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم استان بوده که در این زمینه نیروی انتظامی برخورد جدی داشته است
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار