مدیرعامل آذرتل: آذرتل می‌تواند تراکتورسازی را به خودکفایی برساند/ هیچ کسی از مشارکت با تراکتورسازی ضرر نمی‌کند

کد خبر: ۵۷۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ 27 February 2018

مهندس احمد توکلی مدیرعامل شرکت آذرتل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد جمعیت ایران ترک‌زبان‌ها هستند و سهامداران ما هم ترک‌زبان بودند که دوست داشتند با باشگاه تراکتورسازی طرحی را آغاز کنیم و ما به عنوان شریک تجاری باشگاه تراکتورسازی طرح سیم‌کارت‌های آذرتل را استارت زدیم.

وی تاکید کرد: کسب‌و‌کار و تولید درآمد باید از پتانسیل‌های موجود صورت بگیرد و ما تصمیم گرفتیم از پتانسیل موجود در تراکتورسازی استفاده کنیم. از این طریق کمک زیادی هم به باشگاه تراکتورسازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آذرتل اظهار داشت: می‌توان گفت که آذرتل به نوعی جزوی از ثروت باشگاه تراکتورسازی محسوب می‌شود و قدم اول برداشته شده است و می‌تواند نتایج خوبی در پی داشته باشد.

توکلی ادامه داد: ما سیم‌کارت‌های سازمانی با ویژگی های خیلی خوب به شرکت‌ها و سازمان‌ها در آذربایجان شرقی خواهیم داد.

وی گفت: تعرفه مکالمه مزیت اصلی ما نیست. تعرفه مکالمه آذرتل از یکی از اپراتورها رقم پایین‌تری دارد که کیفیت سیم‌کارت‌های ما یکی از شرکت های مطرح بالاتر است.

توکلی گفت: سیم‌کارت آذرتل یک ماه مکالمه درون شبکه رایگان دارد که قیمت سیم‌کارت اعتباری ۲۰ هزار تومان است و سیم‌کارت دائمی ۱۳۳ هزار تومان خواهد بود که ۷۰ هزار تومان بسته های متنوع مکالمه و اینترنت دارد که به زودی جهت فروش در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: فروش سیم‌کارت‌های آذرتل در کلیه نمایندگی‌های این شرکت آغاز شده و علاقه مندان می‌توانند آدرس نمایندگی های مجاز را از آدرس وب سایت آذرتل دریافت کنند. همچنین به‌زودی مرکز تماس ما با زبان ترکی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

توکلی گفت: چراکه اینگونه فعالیت‌ها منجر به استقلال اقتصادی و خودکفایی باشگاه خواهد شد و می‌تواند تراکتورسازی را ثروتمند کند.

مدیرعامل شرکت آذرتل در پایان گفت: امیدوارم تراکتورسازی در بازی‌های پیش روی نتایج لازم را کسب کند و اتفاقات خوبی برای این تیم رخ دهد. از هواداران این تیم هم خواهش می‌کنیم در بازی الجزیره حمایت لازم را در تبریز از تیمشان داشته باشند و از شما اصحاب رسانه هم می‌خواهیم حمایت‌های لازم را از این طرح داشته باشند تا شاهد موفقیت این تیم در آینده باشیم.

دکتر شربیانی معاون اقتصادی باشگاه تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرکسی که با تراکتورسازی مشارکت کند فقط سود می‌کند و ضرری نخواهد دید.

به گزارش تراکتورکلاب، وی افزود: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بستر را به نوعی آماده کرده است که همه ما در ابتدا خودمان را به عنوان هوادار تراکتورسازی می‌بینیم و هنگام عقد قرارداد در فعالیت‌های اقتصادی خودمان را هوادار تراکتورسازی تلقی می کنیم تا ببینیم که آیا طرح می‌تواند به نفع هواداران ما باشد و پس از آن اقدام به امضای قرارداد می‌کنیم.

معاون اقتصادی باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: همه می‌دانند که هواداران تراکتورسازی کاملاً متفاوت هستند و از اصحاب رسانه هم می‌خواهم حمایت‌های لازم را انجام دهند تا با موفقیت این تیم به اقتصاد شهر و استان کمک کند.

شربیانی گفت: لذتی که در موفقیت تراکتورسازی برای هواداران تراکتور وجود دارد را نمی‌توان توصیف کرد و موفقیت این باشگاه در عرصه اقتصادی هم می‌تواند باعث خوشحالی هواداران تراکتورسازی شود.

معاون اقتصادی باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: باید کمک کنیم آذرتل به نام منطقه و با شراکت باشگاه بتواند به موفقیت برسد.

شربیانی گفت: این فعالیت پشت صحنه تلاش‌های زیادی داشته تا کار به اینجا برسد و مدیریت باشگاه با همه وجود تلاش کرده تا این فعالیت‌های اقتصادی صورت گیرد و بدهی‌های سرسام‌آور باشگاه پرداخت شود و مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.

وی ادامه داد: امروز با این حرکتی که انجام شده نام تراکتورسازی بر سر زبان‌ها می‌افتد و با توجه به پتانسیلی که این باشگاه دارد می‌تواند به‌ موفقیت برسد. باید مثبت فکر کنیم و به شهر و‌ استانمان انرژی مضاعف بدهیم. ان‌شاءالله با این روند آینده روشنی برای باشگاه تصور می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار