200 جهادگر قمی به مناطق محروم اعزام می‌شوند

بیش از 200 جهادگر بسیجی قمی همزمان با شب‌های قدر به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 05 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمد عموعبدالهی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) اظهار کرد: 200 نفر از دانشجویان بسیجی خواهر و برادر دانشگاه‌های استان قم، همزمان با شب‌های قدر به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان در قالب اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه این تعداد دانشجو در قالب چهار گروه جهادی به مناطق محروم استان قم اعزام می‌شوند بیان کرد: گروه جهادی تالیان نور از دانشگاه پیام نور در روستا‌های مشک‌آباد، علی‌آباد و جعفرآباد به فعالیت خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: گروه جهادی سفیران سلامت از دانشگاه علوم پزشکی و گروه جهادی شهید مطهری از دانشگاه تربیت معلم خواهران نیز در روستاهای کاج و کوه سفید به انجام فعالیت‌های پزشکی و فرهنگی خواهند پرداخت.

عموعبدالهی با بیان اینکه گروه جهادی هجرت سبز از دانشگاه قم نیز در روستاهای میرآباد، فرج‌آباد و قلعه‌سلطان باجی فعالیت جهادی خواهد داشت افزود: فعالیت‌های پزشکی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی، برگزاری جنگ‌های قرآنی و... از اقداماتی است که جهادگران بسیجی در این اردوها به آنها خواهند پرداخت.

وی خودسازی دانشجویان و آشنایی با مشکلات مناطق محروم را از جمله اهداف این اعزام‌ها عنوان کرد و گفت: گروه جهادی شهید زین‌الدین و شهید چمران نیز در بخش مرکزی و منطقه دشت احمد فعالیت جهادی خواهند داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار