درخشش فرنگی کاران فارس در مسابقات انتخابی تیم ملی

رئیس هیأت کشتی استان فارس گفت: شش کشتی گیر فرنگی کار از فارس در رقابت های مرحله اول انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور موفق به کسب یک مقام نائب قهرمانی و ۵ مدال برنز شدند.
کد خبر: ۵۹۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ 21 April 2018

تابناک فارس به نقل از ایپنا:محمد موسایی با اعلام این خبر افزود: در این دوره از پیکارها، میثم دلخانی و ایمان داودی از فارس به طور مشترک عنوان سوم وزن ۶۳ کیلو را از آن خود کردند و محمدرضا گرایی دیگر فرنگی کار فارسی در دیدار فینال مغلوب حسین اسدی از خوزستان شد و نشان نقره وزن ۶۷ کیلو را بدست آورد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کیوان رضایی، علی قیطاسی و پارسا نظری از فارس نیز به ترتیب مدال برنز وزن های ۸۲، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم را به خود اختصاص دادند و حمیدرضا جعفری دیگر کشتی گیر فارسی به مقام هفتم بسنده کرد.

رئیس هیأت کشتی استان فارس اذعان داشت: رحیم گیوی و محمدمهدی کوثری از شیراز به عنوان مربی هدایت فرنگی کاران فارسی در این پیکارها را به عهده داشتند و حسین همایون از مرودشت سرپرست این تیم بود.

موسایی تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات مجوز شرکت در پیکارهای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی که دهه آخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد را کسب کردند.

وی ادامه داد: مرحله اول رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی مجارستان با حضور ۸۶ فرنگی کار از ۲۴ استان کشور در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار