برخورد قاطع با سارقان آب

کد خبر: ۵۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 10 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمدوبه نقل از عصر دنا،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمدگفت: در شرایط کنونی برخوردهای قانونی با سارقان آب در همه شهرهای استان بویژه شهرهای یاسوج و مادوان شدت گرفته است.

سیدعلی لدنی‌نژاد  تاکید کرد : متاسفانه در برخی از محلات شهرهای یاسوج و مادوان بیش از 50 درصد ساکنان از انشعابات غیرمجاز استفاده کرده که شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد این انشعابات را قطع و استفاده‌کنندگان را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند.

وی با تشریح وضعیت کنونی آب شرب شهرهای کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اکیپ‌های گشت ویژه آب در شهرهای استان بطور محسوس و نامحسوس با انشعابات غیرمجاز آب برخورد می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: استفاده‌کنندگان از انشعابات غیرمجاز از 300 هزار تومان تا پنج میلیون تومان جریمه و به دستگاه‌های قضایی نیز معرفی می‌شوند.

لدنی نژاد با اظهار تاسف از شیوع استفاده غیرمجاز از انشعابات آب در شهرهای یاسوج و مادوان، خاطرنشان کرد: استفاده غیرمجاز علاوه براینکه خلاف شرع و قانون است سبب قطع شبکه‌های آب استفادکنندگان قانونی و دارندگان انشعاب می‌شود.

وی گفت: متاسفانه روستاهای حومه شهر یاسوج نیز اقدام به آبیاری باغات خود با آب شرب خانگی می‌کنند که از لحاظ قانونی تخلف محسوب می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: از روستانشنیان می‌خواهیم برای مدیریت مصرف آب نیز در زمانی که میزان مصرف کمتر و هوا خنک‌تر است اقدام با آبیاری باغات خود آن هم از طریق آب‌های رودخانه‌ای کنند.

لدنی‌نژاد، استفاده از آب شرب شهری برای آبیاری درختان را تخلف عنوان و یادآورشد: متاسفانه این اقدام در شهرهای یاسوج ، مادوان و روستاهای حومه این شهرها فراوان مشاهده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار