نهضت پیاده روها دراستان ادامه دارد

کد خبر: ۵۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 10 July 2015
شهرداریاسوج از تعمیر، اصلاح و بازسازی تمامی پیاده روها و جداول مرکز استان مطابق با استانداردهای شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، دکتر محمد علی جاوید اظهار داشت: نهضت پیاده روها در مرکز استان همچنان ادامه دارد و ما به فراخور بودجه و امکانات از نقاط مهم و مرکزی شهر این کار را آغاز کردیم و در ادامه سایر نقاط را که نیاز به ایجاد، مرمت و بازسازی پیاده روها و جداول دارند را اجرایی خواهیم کرد.

20150610_090429

جاوید گفت: در اجرای پیاده روها استانداردهایی که شهرداری تهران لحاظ کرده را مد نظر داشتیم و در پیاده روها از بهترین و مرغوبترین مصالح استفاده کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از پروژه ها عدم پیش بینی ها منجر به دوباره کاری و تخریب و اصلاح چندباره می شد، بیان کرد: از جمله اصولی که پیمانکار ملزم به اجرای آن شده؛ در نظر گرفتن خط ویژه عبور معلولان و نابینایان و همچنین پیش بینی فضاهایی برای تآمین روشنایی و سایر موارد در سطح پیاده روها است که درآینده نیازی به زخم کردن و تخریب پیاده روها نباشد.

20150610_090437

شهردار مرکز استان گفت: در گذشته مصالح و شیوه کار به گونه ای بود که بعد از مدتی و به خصوص در فصل بارندگی شاهد تخریب پیاده روها و مشکلاتی بودیم که در حال حاظر شهرداری تمام توان خود را گذاشته ضمن تأمین مصالح با کیفیت تمامی استانداردها و پیش بینی ها برای ساخت و اصلاح پیاده روها و جداولی در شأن مرکز استان را به انجام برساند.

20150623_175010

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های شهرداری یاسوج در خصوص تحقق بودجه های لازم، روشنایی معابر و همچنین محل های برای استراحت سالمندان و مواردی از این دست با بهترین و زیباترین مواد و وسایل مورد نیاز می باشد.

دکتر جاوید افزود حذف تمامی پله کان ها در پیاده روهای شهر یاسوج امری است که برای اولین بار در استان محقق می شود.

20150623_175029

شهرداریاسوج گفت: مبلمان شهری مرکز استان به عنوان پیشانی و گردشگر پذیر بودن این منطقه از استان به صورت جدی در دست شهرداری قرار دارد و موفقیت نهایی ملزم به همکاری و همراهی سایر دستگاه ها و سعه صدر همشهریان محترم در زمان اجرای پروژه ها است.

20150623_175055

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار