معاون امور اقتصادی استاندار قزوین خبر داد:

ذخیره 1600 تن برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان قزوین

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: براساس آمارها بیش از ۱۶۰۰ تن برنج و ۱۹۰ تن خرما ویژه ماه مبارک رمضان در استان قزوین ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۶۰۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 08 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،منوچهر حبیبی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت:  با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تنظیم بازار و قیمت کالاهای اساسی از ضروریات بوده که باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: گوشت، مرغ، شکر، برنج، خرما و ... از جمله کالاهای اساسی این ماه بوده که باید به میزان نیاز مردم و با قیمت مناسب تامین شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به اهمیت مشارکت دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: تنظیم بازار ماه مبارک رمضان نیازمند مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌ها بوده تا علاوه بر کیفیت کالاها قیمت نیز متناسب و به سهولت در اختیار شهروندان قرار گیرد.

حبیبی گفت: نرخ گذاری مشخص کالاهای مصرفی یکی از راه‌های مقابله با افراد سودجو بوده که باید با همکاری مسئولان انجام شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر قیمت گوشت مرغ در شرایط مناسبی قرار داشته و با توجه به افزایش مصرف این محصول در ماه مبارک رمضان باید از افزایش قیمت مرغ جلوگیری شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: افزایش نرخ گوشت قرمز ناشی از قاچاق دام سنگین بوده که باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود و نیروی انتظامی با اینگونه افراد برخورد جدی داشته باشد.

حبیبی بیان کرد: براساس آمارها بیش از 1600 تن برنج و 190 تن خرما ویژه ماه مبارک رمضان در استان قزوین ذخیره‌سازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار