روزشمار راه‌آهن اردبیل به‌زودی نصب می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از نصب روز شمار برای پروژه راه‌آهن اردبیل در یکی از میادین این شهر در روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 31 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، داود شایقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در یک برنامه سه ساله قرار است راه‌آهن اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری برسد که ما این مسئله را در اولویت اصلی کار و پیگیری‌های خود قرار دادیم و تلاش می‌کنیم زمینه تحقق آن را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: به صورت هفتگی و به شکل منظم جلساتی را در سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت راه و شهرسازی، شرکت زیرساخت‌ها و راه‌آهن برگزار می‌کنیم تا نسبت به روند پیشرفت پروژه و تامین و تخصیص اعتبارات فرآیند مطلوبی را سپری کنیم که به قطع اطلاع‌رسانی‌ها از جذب اعتبارات، منابع و پیشرفت پروژه به اطلاع مردم می‌رسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: قرار بود در اردیبهشت‌ماه روزشمار راه‌آهن در یکی از میادین اردبیل نصب شود که با تامین اعتبار این امر قرار است در خردادماه این کار به انجام برسد تا مردم از طریق این تابلوی روزشمار در جریان پیشرفت این پروژه قرار گیرند.

شایقی در مورد تخصیص اعتبارات سال 96 تا پایان تیرماهگفت: تمامی دستگاه‌ها تا پایان تیرماه 97 فرصت جذب اعتبارات دارند و ما در آخرین جلسه‌ای که برگزار کردیم همه دستگاه‌ها را مکلف کردیم تا ظرف دو ماه آینده نسبت به جذب این اعتبارات تلاش و جدیت بیشتری بکنند که در سال‌های اخیر هیچ اعتباری به خزانه برگشت نخورده و به طور قطع امسال نیز بودجه‌ای را به خزانه برنمی‌گردانیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در مورد بودجه سال 97 و توزیع اعتباری آن به شکل استانی و شهرستانی افزود: به‌زودی با تشکیل جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار است وضعیت توزیع اعتبارات در سال 97 بین دستگاه‌ها و شهرستان‌های مختلف مورد بررسی دقیق قرار گرفته و بعد از تصویب شورای برنامه‌ریزی استان‌ها تشکیل و کار توزیع اعتبارات آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار