استاندار خوزستان:

پایانه مرزی چذابه تا یک یا دو ماه آینده ساماندهی می‌شود

استاندار خوزستان: ساماندهی پایانه مرزی چذابه ادامه دارد و تا یک یا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد تا از تضییع بیت المال جلوگیری شود .
کد خبر: ۶۱۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 02 June 2018

غلامرضا شریعتی عصر امروز در پایان جلسه کارگروه تبادلات مرزی استان خوزستان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساماندهی پایانه مرزی چذابه و اقداماتی که از سال گذشته برای آن انجام شده، در این جلسه بررسی شد.

به گزارش"تابناک" وی افزود: ساماندهی پایانه مرزی چذابه ادامه دارد و تا یک یا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد و از تضییع بیت المال جلوگیری شود و منافع عمومی و منافع دولت در اولویت قرار گیرد. در این زمینه اقدامات زیرساختی و مؤثری صورت گرفته تا از افرادی که با ایجاد هرج ‌ومرج به درآمدهای کلان غیرقانونی می‌رسند، جلوگیری شود.

استاندار خوزستان در رابطه با «کالای همراه ملوان» نیز عنوان کرد: با توجه به مصوبه دولت برای گمرک سجافی، برای رفع دغدغه‌های مردم این منطقه هماهنگی‌های لازم انجام شد.

وی با تأکید بر ضرورت صادراتی شدن گمرک اروندکنار، گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، به سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های بازرگانی دستور داده شده تا مشکلات و چالش‌های صادرات را گزارش دهند و برای توسعه صادرات استان و فراهم کردن بازارهای جدید برای محصولات استانی، تلاش لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار