بدون حضور علی دایی؛

اردوی آمادگی تیم فوتبال سایپا در سرعین آغاز شد

اردوی تمرینی و آمادگی تیم فوتبال سایپا به عنوان یکی از تیم‌های لیگ برتری و نماینده کشورمان در مسابقات باشگاه‌های آسیا در سرعین کلید خورد.
کد خبر: ۶۲۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 26 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، این تیم که عصر دیروز وارد اردبیل شده بود از امروز سه شنبه تمرینات خود را برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در لیگ برتر کشور و مسابقات آسیایی در سرعین آغاز کرد.

در زمان ورود تیم فوتبال سایپا کرج به اردبیل علی دایی سرمربی این تیم حضور نداشت، اما گفته می شود دایی تا چند روز دیگر به اردوی تیم سایپا ملحق خواهد شد.

مربی تیم فوتبال سایپا صبح امروز در جمع خبرنگاران هدف از برپایی این اردوی تمرینی را کسب آمادگی و هماهنگی تیم و حضور موفق در لیگ برتر و بازی های آسیایی عنوان کرد.

محمد دایی اردوی این تیم را در سرعین ۱۴ روزه خواند و متذکر شد: طی این مدت هر روز دو جلسه تمرین را در دستور کار قرار داده ایم که براساس آن تمرینات صبح را در سرعین و تمرینات بعد از ظهر را در شهرستان نیر برگزار خواهیم کرد.

وی در بیان دلایل انتخاب شهر سرعین برای برپایی اردوی تمرینی با اشاره به سطح ارتفاع شهر سرعین از دریا، این شرایط را برای تمرینات تیم های ورزشی و ارتقا آمادگی بازیکنان بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

مربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: علاوه بر این شرایط آب و هوایی شهر سرعین و نیر به عنوان دو شهر محل برپایی تمرینات در این فصل سال واقعا بی نظیر بوده و انگیزه بازیکنان را برای تمرینات و فشارهای بیشتر افزایش می دهد.

وی برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های لیگ برتری و دسته یکی کشور که در اردوی اردبیل حاضر می شوند و نیز تیم های منتخب این استان را از برنامه های تیم سایپا در طول برگزاری این اردو برشمرد.

اردبیل و سرعین همه ساله و قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر و دسته یک کشور میزبان تیم های باشگاهی برای برپایی اردوهای تمرینی است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار