گزارش سفر وزیر بهداشت به استان فارس

استاندار فارس گفت: در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حدود ۴۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های درمانی و بهداشتی در شهرستان آباده، اقلید، بوانات، مرودشت و کوار به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۲۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ 29 June 2018

اسماعیل تبادار استاندار فارس در حاشیه بازدید از پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بهره برداری از ۲ بیمارستان محلی در بخش کامفیروز شهرستان مرودشت و بخش سرچهان شهرستان بوانات در سفر وزیر بهداشت به استان فارس یادآور شد: این بیمارستان‌ها خدمات مختلف درمانی و آموزشی ارایه می‌دهند.

وی ادامه داد: همچنین دو طرح جامع سلامت در شهرستان آباده و بیمارستان ۳۲ تخت خوابی کوار نیز از جمله طرح‌هایی است که در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به فارس مورد بهره برداری قرار گرفت.

تبادار با اشاره به بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: باید با در نظر گرفتن راهکار‌های مهندسی و بر اساس طرح جامع، مجموعه‌ای کامل و در خور دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ساخته شود.

وی افزود: پردیس ۲۰۰ هکتاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید بر اساس دارایی‌های این دانشگاه و کمک‌های استان و وزارتخانه به صورت باشکوه و جامع ساخته و مورد بهره برداری قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه بهداشت و درمان و گردشگری سلامت یکی از بنیان‌های اساسی اقتصاد استان فارس محسوب می‌شود، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است که با وجود استادان و ظرفیت‌های بالای انسانی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار