کلانتری درجمع مردم ومسئولین استان ایلام:

اگر کلید در دست مرد با تدبیر باشد، زنگ زده ترین قفل ها هم باز می شود

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به موفقیت تیم هسته ای کشورمان در مذاکرات با 1+5 گفت: لقب بزرگ مرد صلح طلب جهان در عرصه دیپلماسی در سال های آغازین هزار سوم، حداقل پاداش جامعه جهانی برای دکتر محمدجواد ظریف است.
کد خبر: ۶۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶ 16 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،حسین کلانتری روز چهارشنبه در اجتماع مردم و مسوولان اجرایی این استان اظهار کرد: استقامت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران سرانجام به ثمر نشست و حقانیت جمهوری اسلامی به همه دنیا ثابت شد.

وی با بیان اینکه اگر کلید در دست مرد با تدبیر باشد، زنگ زده ترین قفل ها هم باز می شود، افزود: توافق هسته ای جمهوری اسلامی با قدرت های بزرگ جهانی بعد از 12 سال شاهد این داعا است.

کلانتری تاکید کرد: پیروز اصلی در این عرصه حساس و سرنوشت ساز، ملت بزرگ ایران بویژه خانواده های معظم شهدا خاصه شهدای هسته ای است که برگ زرینی بر صفحات تاریخ پر افتخار بشریت افزودند و صلح، تعامل، عقلانیت و تکریم انسانیت را به ابر قدرت ها آموزش دادند تا جایگزین واژه های تهدید، تحقیر و تحریم کنند و راه جدیدی برای حل مناقشات و مشکلات بین المللی به همگان عرضه کردند.

به گفته وی، بی شک مقاومت، ایستادگی، ژرف اندیشی، آینده نگری، اتحاد و انسجام ملی عامل اصلی این رخداد تاریخی بوده است.

کلانتری یادآور شد: هدایت ها و حمایت های بی بدیل مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و مسوولان ارشد کشوری و لشگری نظام و انسجام و اتحاد تاریخی آحاد ملت در کنار مدیریت اندیشمندانه ریاست محبوب جمهوری و با تدبیر، فداکاری و ایثار فرزندان انقلابی ملت در تیم هسته ای حماسه آفرین به ریاست دکتر محمدجواد ظریف، این پیروزی بزرگ و تاریخی خلق شد.

وی گفت: با این اتفاق مهم صفحه جدیدی از امید به آینده بروی جامعه بین الملل گشوده شد که می شود بجای تخاصم به توافق اندیشد و بجای بیان سخنان احساسی و هیجانی با عقلانیت و منطق سخن گفت.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام افزود: این چنین شد تا ملتی با پیشینه غرور آفرین خویش در عرصه تمدن جهانی کماکان مهد عقل، منطق، تدبیر و تعامل با جهانیان باشد.

وی در پایان این پیروزی بزرگ را به همه حق طلبان، و ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم ولایت مدار، شجاع، انقلابی و عاشق اهل بیت (ع) استان ایلام که افتخار خادمی زوار اباعبدالله حسین (ع) را دارند تبریک گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار