با حضور دبیر کل بنیاد عفاف و حجاب کشور؛

افتتاح دفتر بنیاد عفاف و حجاب در استان قزوین

با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین و دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور، دفتر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۶۳۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 17 July 2018

به گزارش تابناک قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در مراسم افتتاح دفتر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اظهار کرد: پیامبر (ص) فرموده‌اند اگر کارها موافقت اصولی خود را از خداوند دریافت نکنند و برای جلب رضای الهی انجام نشوند، ابتر مانده نتیجه بخش نخواهند شد.

وی تصریح کرد: اگر کارها برای جلب رضای الهی انجام شوند، شجره طیبه‌ای خواهد شد که بال و پر می‌گسترانند و در نتیجه جامعه را به رشد و کمالی می‌رسانند که در مهندسی نقشه دین مورد تأیید خداوند قرار دارد.

امام جمعه قزوین عمل و اخلاص را دو ویژگی برای اثرگذاری هر چه بیشتر برنامه‌های دینی عنوان کرد و افزود: خداوند تضمین کرده اگر عمل و اخلاص در کارها وجود داشته باشد، برنامه‌های دینی نتیجه بخش خواهند شد و اثر مطلوبی در جامعه می‌گذارند.

آیت‌الله محمدحسن اختری، دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت‌های آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین از حوزه عفاف و حجاب بیان کرد: بحمدالله تاکنون بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین با حمایت‌های آیت‌الله عابدینی کارهای ارزشمندی انجام داده است و ان‌شلاءالله افتتاح دفتر بنیاد نیز نقطه عطفی برای ادامه فعالیت‌های مؤثر خواهد شد.

دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور هم‌افزایی، انسجام و همکاری را لازمه موفقیت برنامه‌های عفاف و حجاب عنوان کرد و افزود: باید اهداف بنیاد عفاف و حجاب به سمتی هدایت شود که برای کودکان از دوران مهدکودک و دبستان برنامه‌ریزی شود چرا که در این دوران آموزش اثرگذاری بیشتری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار