ساماندهی وانت‏‌بارهای عرضه میوه

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از فعالیت ۵۰۰ وانت عرضه میوه در سطح شهر همدان خبرداد و گفت: وانت‎بارهای عرضه میوه در شهر همدان ساماندهی می‏‌شوند.
کد خبر: ۶۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹ 21 July 2015
معاون خدمات شهری شهرداری همدان از فعالیت ۵۰۰ وانت عرضه میوه در سطح شهر همدان خبرداد و گفت: وانت‎بارهای عرضه میوه در شهر همدان ساماندهی می‏‌شوند.

 به گزارش تسنیم؛ مجید درویشی با اشاره به پلمپ تعدادی از بنگاه‎های معاملات ملکی در شهر همدان اظهار داشت: اگر قرار بر پلمب باشد ۸۰ درصد واحدهای صنفی واقع در منطقه ۳ همدان باید پلمب شود.

وی با بیان اینکه این واحدها بدون پروانه کسب هستند، افزود: اتاق اصناف به دنبال انعقاد تفاهم‏نامه با شهرداری همدان درباره تعیین تکلیف تثبیت تجاری واحدهای صنفی بدون مجوز بود که هنوز این موضوع عملیاتی نشده و سبب بروز مشکل شده است.

درویشی با بیان اینکه براساس قانون اتاق اصناف بدون استعلام از شهرداری می‌‏تواند نسبت به صدور پروانه کسب برای واحدهای تجاری اقدام کند، تصریح کرد: اما از سوی دیگر این واحدها ملزم به پرداخت عوارض به شهرداری هستند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای بسیاری بدون پروانه کسب در منطقه ۳ همدان قرار دارند، عنوان کرد: شهرداری منطقه ۳ همدان به چنین واحدهای صنفی اخطار داده ولی به هیچ عنوان به دنبال پلمب کردن این واحدها نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه واحدهای بسیاری در بلوار خوزستان، بهشت، شهرک مدنی و بلوار بسیج فاقد مجوز هستند، افزود: متاسفانه این واحدها از سال‎های گذشته بدون مجوز سروسامان گرفته و در حال فعالیت هستند.

وی با اعلام اینکه درآمد مصوب شهرداری منطقه ۳ همدان از عوارض کسب و پیشه یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: خوشبختانه در این زمینه شاهد بهبود دریافتی‎ها بوده و تاکنون نیز ۴۵۰ میلیون تومان وصول شده است.

درویشی درباره ساماندهی وانت‎بارهای عرضه میوه در شهر همدان نیز گفت: متاسفانه وانت‎بارهای عرضه میوه در نقاط مختلف شهر پراکنده بوده و در گذشته هیچ سازماندهی شده نبودند و همین امر سبب بروز مشکلات بسیاری در حوزه ترافیک می‌شد.

وی با اعلام اینکه طرح ساماندهی وانت‌‏بارهای عرضه میوه شهر همدان از ماه‎های گذشته در شهر همدان آغاز شده است، بیان کرد: ۵۰۰ وانت بار برای عرضه میوه در شهر همدان وجود دارد که مشکلاتی در زمینه ترافیک ایجاد کرده بودند و قرار شده تا این وانت‌بارها را در ۵ نقطه از سطح شهر ساماندهی کنیم.

معاون شهردار همدان با بیان اینکه برخی از این وانت‎بارها از شهرهای اطراف وارد شده و در شهر همدان فعالیت می‏‌کنند، تاکید کرد: شهرداری با توان در راستای ساماندهی این وانت‎بارها وارد شده و به زودی نیز شاهد نتیج مطلوب آن خواهیم بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار