از سرمایه گذار بخش خصوصی حمایت کنیم

استاندار فارس گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان ذی ربط اجازه ندهند که سرمایه گذار در پیچ و خم اداری گرفتار شود و فرصت های سرمایه گذاری به سادگی از دست برود.
کد خبر: ۶۴۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 29 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: اسماعیل تبادار، چهارشنبه در ششمین روز از هفته دولت در حاشیه بهره برداری از پروژه های شهرستان مرودشت در جمع خبرنگاران افزود: باید مدت زمان پاسخگویی به تقاضا و استعلام های سرمایه گذاری به حداقل ممکن برسد و تلاش شود تا یک سرمایه گذاری به سرعت به نتیجه برسد.
وی ادامه داد: امروز اشتغال دغدغه اصلی تمام مسئولان نظام از جمله رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری است اما تحقق این امر، بدون حضور و مشارکت بخش خصوصی ممکن نیست و همه باید از سرمایه گذار بخش خصوصی حمایت کنیم تا در این راه وارد شود.
او اظهار داشت: از ابتدای حضورم در استان در کنار نگاه به مسائل مختلف، بیشترین توجه را به مساله تولید و ایجاد اشتغال داشتم و دولت تدبیر و امید نیز از ابتدای روی کار آمدن تا به امروز در پی فراهم کردن زمینه های ایجاد فرصت های شغلی بوده است.
تبادار اضافه کرد: اگر می خواهیم ایجاد یک اشتغال موزون و مناسب را به عنوان ضرورت امروز جامعه شاهد باشیم همه باید طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی را متعلق به خود بدانیم و با دلسوزی آنها را دنبال کنیم.

بهره برداری از 67 پروژه با 65 میلیارد تومان اعتبار در مرودشت
استاندار فارس با اشاره به بهره برداری از یک هزار و 323 پروژه با 2 هزار و 511 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت امسال در این استان افزود: امروز نیز شاهد بهره برداری از 67 پروژه با 65 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان مرودشت بودیم.
تبادار ادامه داد: در کنار بهره برداری از طرح های گازرسانی و توسعه کشت گلخانه ای، یکی از طرح های مهم این شهرستان کارخانه تولید رب گوجه فرنگی است که با سرمایه گذاری 17 میلیارد تومانی و ایجاد 30 فرصت شغلی امروز به بهره برداری رسید.
شهرستان مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار