380 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: 380 میلیارد ریال تسهیلات با اجرای طرح اشتغال فراگیر و مشاغل خانگی در این استان به متقاضیان پرداخت شد.
کد خبر: ۶۵۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 02 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حفیظ الله فاضل افزود: تاکنون 7 هزار و 54 طرح متقاضی در سامانه کارا ثبت نام شده که از این تعداد 2 هزار و 867 طرح در حوزه جهادکشاورزی، 2 هزار و 12 طرح در بخش صنعت، یک هزار و 104 طرح در حوزه میراث فرهنگی و مابقی در سایر حوزه ها بوده است.
وی ادامه داد: از این تعداد 2 هزار و 189 طرح در کمیته فنی تایید شده و یک هزار و 632 طرح به ارزش 2 هزار و 660 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی و ارسال شده است.
فاضل با اشاره به پرداخت 380 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک های عامل به طرح های متقاضی تصریح کرد: 560 میلیارد ریال طرح نیز انعقاد قرارداد شده و بزودی پرداخت می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: 557 طرح نیز از سوی بانک ها برگشت داده شد که بیشتر بدلیل نداشتن توجیه اقتصادی، معرفی نکردن ضامن معتبر، انصراف متقاضی و عدم ارائه مدارک لازم بوده است.
فاضل، سهم استان در حوزه مشاغل خانگی را 225 میلیارد ریال و در حوزه اشتغال فراگیر 4 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امید است با همکاری بیش از پیش بانک ها بتوان در جذب به موقع تسهیلات اقدام کرد.
براساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در بهار امسال 22.8 درصد اعلام شده که با 4 درصد اختلاف با کرمانشاه، این استان همچنان رتبه نخست بیکاری کشور را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار