راه اندازی استودیوی پخش تلویزیونی در استان البرز

با حضور معاون توسعه وفناوری سازمان صداوسیما، استودیوی جدید صداوسیمای مرکز البرز با مساحت دویست متر مربع وبا اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست ميليون تومان راه اندازی شد.
کد خبر: ۶۵۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 09 September 2018

 استودیوی پخش تلوزیون HDبا مساحت دویست متر مربع و 5 متر ارتفاع بزرگترین استودیوی شیشه ای سازمان صداوسیما است که به شکل هشت ضلعی و با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و دویست میلیون تومان با امکانات وتجهیزات به روز واستاندارد راه اندازی شد.
معاون فنی صدا و سیمای مرکز البرز در این آیین  گفت : 45 طرح  در صداوسیمای مرکز البرز راه اندازی می شود که از این طرح ها ،10 طرح در مرکز البرز و 35 طرح در شهرستانهای طالقان و ساووجبلاغ افتتاح می شود .
امیری افزود : افتتاح استودیو پخش اچ دی ، استودیو پخش دیجیتال و فرستنده های دیجیتال در شهرستانها از جمله این طرحهاست که از مرکز صدا و سیما ، ایستگاه ساوجبلاغ ، و ایستگاه طالقان این طرحها افتتاح و به صورت زنده از شبکه البرز پخش می شود.
معاون فنی صدا و سیما با بیان اینکه این طرحها با هزینه ای بالغ بر 11 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل منابع استانی وهمکاری استانداری البرز ومنابع سازمانی تامین شده است گفت : با اجرای این طرحها پوشش دیجیتال استان به 98 % خواهد رسید .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار