چرام میزبان پنجمین جشنواره استانی پیامک رضوی

کد خبر: ۶۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 23 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام از برگزاری پنجمین جشنواره استانی « پیامک رضوی» به میزبانی این شهرستان خبر داد.

شهرستان چرام میزبان پنجمین جشنواره استانی «پیامک رضوی»

سید محمد تقوی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، افزود: پنجمین جشنواره پيامك ادبی رضوی یکی از مجموعه برنامه های سیزدهمین جشنواره بين المللی امام رضا(ع) در سطح استانی است که همه ساله برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره امسال نیز به میزبانی شهرستان چرام و همزمان با آغاز دهه کرامت از سالروز ميلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علي بن موسی الرضا(ع) تا ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) برپا خواهد شد.

تقوی، اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوی به ويژه در نسل جوان، گسترش فعاليت‌ های فرهنگی و مذهبی مرتبط با سيره ائمه اطهار(ع) به ويژه ابعاد مختلف شخصیت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ(ع) و حضرت بی بی حکیمه(س) را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

تقوی، شناسایی و ارج نهادن به توليدكنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگی در زمينه سيره، شخصيت و معارف امام رضا(علیه السلام) و كمك به انتشار گسترده‌ تر اين آثار و استفاده از ظرفيت‌ های متنوع آفرينش ‌ها و كوتاه‌ نويسی ‌های ادبی با استفاده از ابزارهای نوين ارتباطی را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره استانی «پیامک رضوی» دانست.

این مسئول اضافه کرد: شهرستان چرام در سال های گذشته میزبان دو سری از جشنواره استانی «گرافیک و پوسترسازی حجاب در فرهنگ رضوی» بود که امسال به تشخیص دبیرخانه جشنواره های رضوی، جشنواره ها جابجا و میزبانی جشنواره پیامک رضوی به این شهرستان واگذار شد.

تقوی، اظهار امیدواری کرد: با توجه به این که مردم شهرستان چرام بسیار مقید، مومن مذهبی هستند از این جشنواره استقبال خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار