تشکیل شورای امربه معروف در مدارس

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به برگزاری ۵۷ گفتمان دینی در مدارس گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۹۲۶ مدرسه در استان همدان تشکیل شد.
کد خبر: ۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶ 21 February 2015

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به برگزاری ۵۷ گفتمان دینی در مدارس گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۹۲۶ مدرسه در استان همدان تشکیل شد.

به گزارش تسنیم، مهرداد نادری‌فر در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان همدان اظهار داشت: ۱۱۰ دستگاه اجرایی استانی و  ۲۳۰ دستگاه شهرستانی در ستاد صیانت از حقوق شهروندی مشارکت دارند که امسال تاکنون ۲۴ مصوبه را گذارنده‌اند.

وی افزود: گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات و فرمانداری‌ها مورد توجه است و در این راستا نمایشگاه عفاف و حجاب در مدارس و دانشگاه‌ها، نمایشگاه مد و لباس و نماشگاه عرضه لوازم التحریر با نمادهای ایرارنی و اسلامی برپا شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان تصریح کرد: امسال استانداری همدان حمایت ویژ‌ه‌ای از اردوهای راهیان نور و ساخت اقامتگاه در مناطق عملیاتی جنوب کشور کرده است و بر این اساس ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شد.

وی از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۹۲۶ مدرسه استان همدان خبر داد و گفت: ۷۵۷ گفتمان دینی در مدارس استان برگزار شده است و در این زمینه ۴۷۵ نفر مبلغ و ۱۳۰ مبلغه به مدارس اعزام شدند.

نادری‌فر افزود: ۴۷ میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استانی و ۷۶ دستگاه اجرایی شهرستانی راه‌اندازی شده است که برای استان ۵۲۱ خدمت و برای شهرستانی ۳۱۸ خدمت تعریف شده است که تاکنون عملکرد ۳۸ دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی درباره تخلفات اداری کارکنان بیان کرد: امسال تاکنون ۴۹ فقره رأی در این زمینه صادر شده است که ۲۶ مورد منجر به رأی برائت و ۳ فقره صدور رأی درج در پرونده بوده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان عنوان کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی در ادارات استان یک روز مقالات عمومی برای ارباب رجوع استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پنج تیم بازرسی سند صیانت از حقوق شهروندی استان همدان در دو مرحله از ادارات و دستگاههای اجرایی بازرسی کند و مرحله سوم اجرا طرح نیز از امروز به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان نیز اظهار داشت: پخش ۱۰ هزار دقیقه برنامه امسال در زمینه گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در صدا و سیمای مرکز همدان پیش‌بینی شده است که تاکنون ۷ هزار دقیقه آن روی آنتن رفته است.

محمدجواد بیات افزود: امسال یک‌هزار و ۴۲۷ روحانی مبلغ بیش از یک میلیون نفر از مردم استان همدان هم را با مضوع عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر آشنا کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار