رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا:

امضای تفاهم نامه همکاری اداره محیط زیست بوئین زهرا وشورای اسلامی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا از امضای تفاهم نامه همکاری با شورای اسلامی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 17 October 2018

امضای تفاهم نامه همکاری اداره محیط زیست بوئین زهرا وشورای اسلامی

احمد زارعی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور استفاده بهینه از پایگاه مردمی و توان برنامه ریزی و نظارت شوراهای اسلامی و با الهام از اصل پنجاهم قانون اساسی که حفاظت محیط زیست را وظیفه عمومی تلقی کرده است بین شورای اسلامی شهرستان بوئین زهرا و این اداره برای جلب مشارکت های مردمی و با هدف نیل به محیط زیست سالم منعقد شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا افزود: انعقاد تفاهم نامه همکاری شورای شهرستان بوئین زهرا در جلسه مشترکی با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان بوئین زهرا، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی بوئین زهرا و نماینده شورای اسلامی شهر بوئین زهرا انجام گرفت.

زارعی اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه کمسیونی تحت عنوان محیط زیست در شوراها تشکیل و موضوعات محیط زیستی را پیگیری خواهد کرد.

وی یادآور شد: اداره محیط زیست محیط زیست و شورای شهرستان همچنین توافق کردند تا بر عملیات رفع آلودگی‌های زیست محیطی در محدوده شهرها و روستاها نظارت بیشتری صورت گیرد و به منظور کاهش آلایندگی‌ها زیستی از جمله در حوزه مدیریت پسماند، تفکیک زباله، شکار غیر مجاز و پیشگیری از آلودگی آب‌ها نیز برنامه‌ریزی مشترکی داشته باشند.

زارعی در پایان گفت: مقرر شد شورای اسلامی شهر بوئین زهرا و شورای شهرستان پیگیری های لازم در خصوص جمع آوری نخاله های ساختمانی از سطح منازل تا انتقال و دفع نهایی در جایگاه نخاله شهرستان واقع در سگزآباد را ظرف مدت یک ماه انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار