4 پرواز خارجی جدید,در فرودکاه لامرد

کد خبر: ۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴ 21 February 2015

به گزارش تسنیم پرویز میری مدیر فرودگاه لامرد با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی لامرد در کریدور پروازی هواپیماهای عبوری از سمت شمال و غرب به سمت جنوب و جنوب شرق قراردارد اظهار داشت: این فرودگاه از لحاظ تعداد پروازهای خارجی بالاتر از بعضی از فرودگاه‌های کشور است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرواز به مقاصد دبی –شیراز – اهواز- سیری در این فرودگاه برقرار است خاطرنشان کرد: به‌زودی پرواز به مقصد شارجه، تهران، اصفهان، نجف اشرف، دوحه و کویت نیز به پروازهای این فرودگاه اضافه می‌شود.

رئیس فرودگاه لامرد با ابراز خرسندی از آمارهای پرواز‌های فرودگاه لامرد اظهار داشت: آمار پروازی نشان می‌دهد تاکنون بیش از 580 هزار مسافر داخلی در قالب 13 هزار سورتی پرواز و بیش از 292 هزار مسافر خارجی در قالب 7 هزار سورتی پرواز از طریق این فرودگاه ترانزیت شده‌اند و در همین مدت نیز حدود 2 میلیارد و 126 میلیون کیلو بار جابه جا شده است.

میری با ابراز نگرانی از کاهش بعضی از پروازها تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی در سال‌های اخیر نتوانستند نیازهای فنی هواپیما‌های خود را تأمین کنند و این هواپیما‌ها یکی پس از دیگری از چرخه ناوگان خارج شدند.

رئیس فرودگاه لامرد افزود: طرح گسترش پارکینگ و اپرون، فضاسازی جلو پایانه جدید، ساختمان تکنیکال بلاک و ساختمان سرمایش و گرمایش پایانه از طرح‌های عمرانی در دست بررسی و پیگیر در این فرودگاه است که نشان از آینده درخشان این فرودگاه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار