لزوم دریافت مجوز برای پیش‌دبستانی‌های خصوصی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مراکز پیش دبستانی تحت نظر بهزیستی و سایر نهادها ملزم به دریافت مجوز و استفاده از محتوای آموزشی مورد تایید از وزارت آموزش و پرورش هستند.
کد خبر: ۶۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 27 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در جلسه کمیته پیش‌دبستانی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت رعایت قوانین و مقررات باید دستورالعمل مدیریت و اجرای دوره پیش دبستانی مد نظر بوده و به دقت اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: نهادهای برون سازمانی که در دوره پیش دبستانی فعالیت می‌کنند ضروری است از آموزش و پرورش کد شناسه پیش دبستانی دریافت کنند تا نوآموزان آنان در سامانه سناد ثبت‌نام شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ما نمی‌توانیم در آموزش و پرورش به همه نوآموزان خدمت ارائه کنیم و نهادهای دیگر هر کدام به نوعی به جای آموزش وپرورش این خدمات را ارائه می‌کنند، تلاش‌های این نهادها در دستگیری و همکاری با آموزش و پرورش استان اردبیل شایسته قدردانی است.

سپهری هدف از تشکیل این جلسه را همفکری برای اتخاذ تصمیم مناسب و ارائه راهکار برای اجرای مطلوب و خوب دوره پیش دبستانی در سال‌تحصیلی جدید برشمرد و بیان کرد: ارائه آموزش‌های مطلوب نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه تمامی کارکنان در این حوزه و والدین نوآموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در مورد با تاکید بر الزام مراکز پیش دبستانی تحت نظر بهزیستی و سایر نهادها به دریافت مجوز و استفاده از محتوای آموزشی مورد تایید از وزارت آموزش و پرورش افزود: باید در زمینه زیر پوشش بردن تمامی نوآموزان پیش دبستانی استان تلاش و جدیت شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به نقش و تاثیر آموزش‌های دوره پیش دبستانی در دستیابی نوآموزان به رشد و شکوفایی و نیز اهداف دوره دبستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت این امر باید تلاش مربیان و معلمان در این حوزه افزایش یابد.

کمال عالی‌زاده بر شناسایی و واگذاری فضاهای مازاد مدارس دولتی به مؤسسان بخش دولتی، رعایت جنسیت مدرسه در جذب نوآموزان، توانمندسازی نیروی انسانی دوره پیش دبستانی و برخی مسائل و مباحث در حوزه آموزش و پرورش تاکید کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار