كشف 105 كيلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری از انهدام 3 باند 24 نفره مواد مخدر و کشف 105 کیلوگرم تریاک و هروئین از 5 دستگاه خودرو در محور "لردگان - بروجن" خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 04 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت خبري مبني بر قصد قاچاقچيان مواد مخدر براي انتقال مواد افیونی از محور "لردگان به بروجن" و توزيع در سطح استان، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وي افزود: با انجام كار اطلاعاتي دقيق 5 دستگاه خودرو این قاچاقچیان در محور "لردگان به بروجن" شناسایي و پس از هماهنگي با مقام قضایي در يك عمليات غافلگيرانه توقيف شدند.
سردار غلامزاده ادامه داد: در بازرسي از اين خودروها 105 كيلوگرم ترياك و هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود كشف شد.
وی در پايان با اشاره به اینکه در این سه طرح عملیاتی و پاکسازی نقاط آلوده استان 24 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: برخورد قانوني با قاچاقچيان مواد مخدر طي سال جاري با قاطعيت ادامه مي‌يابد و از همشریان درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک را به سامانه 110 پلیس گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار