عشایرامسال زودتربه منطقه کوچ می کنند

رئیس منابع طبیعی شهرستان ملایر گفت: طبق سنوات گذشته زمان ورود عشایران به منطقه ازندریان و جوکار 15 اردیبهشت است اما با توجه به شرایط آب و هوا انتظار داریم عشایر زودتر از سنوات گذشته وارد منطقه شوند.
کد خبر: ۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸ 22 February 2015

رئیس منابع طبیعی شهرستان ملایر گفت: طبق سنوات گذشته زمان ورود عشایران به منطقه ازندریان و جوکار 15 اردیبهشت است اما با توجه به شرایط آب و هوا انتظار داریم عشایر زودتر از سنوات گذشته وارد منطقه شوند.

به گزارش ایسنا، "علی مروت امیری" در جلسه کنترل عشایر شهرستان ملایر بیان اینکه مدیریت معادن با سازمان صنعت و معدن و تجارت است، افزود: مجوز برای برداشت هر گونه سنگ و مواد معدنی از سوی سازمان صنعت و معدن و تجارت صادر می شود.

وی به تردد ماشین های سنگین که سنگ سیلیس حمل می کنند و باعث خسارت به طبیعت و بروز مشکلات در داخل شهرها و روستاها می شوند، اشاره و اظهار کرد: شوراها، دهیاران و مأموران نیروی انتظامی هنگام رویت به اداره منابع طبیعی گزارش دهند.

معاون بخشداری جوکار نیز تأکید کرد: برای جلوگیری از هرگونه خسارت از سوی عشایران به کشاورزان اقدام شود.

" مهرجو" به شرایط جوی حاکم بر منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به آب و هوا امسال عشایر زودتر از سال های گذشته مهاجرت خواهند کرد بنابراین باید شوراها، دهیاران و ماموران انتظامی برای جلوگیری از هرگونه خسارت تمام توان خود را بکار گیرند.

رئیس شورای اسلامی بخش جوکار نیز برای جلوگیری از هرگونه خسارت از سوی عشایر خواستار تشکیل ستاد مبارزه با عشایر در استان و شهرستان شد.

"علی اکبر ننجی" تصریح کرد: باید بین دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها و مأموران انتظامی تعامل خوبی برای جلوگیری از خسارات احتمالی برقرار باشد.

وی به تلاش چندین ساله مسئولان بخش اشاره کرد و افزود: دامداران و کشاورزان بیشترین صدمات را هنگام ورود عشایر به منطقه متحمل می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار