اقدام ارزشمند شورای شهر

رد لایحه یک میلیاردی در کرج

تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگاران به طور قطع اقدامی مثبت و تاثیرگذار است، اما تجلیل از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی با این موضوع که دستگاه ها موظف به پرداخت هدیه نقدی باشند، منافات دارد.
کد خبر: ۶۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 28 July 2015

به گزارش تابناک – البرز: هر ساله در آستانه روز خبرنگار، برخی از نهادها، دستگاه ها و سازمان ها به بهانه برگزاری آئین روز خبرنگار، هزینه های سنگینی را برای برگزاری این مراسم و پرداخت هدیه به خبرنگاران و روزنامه نگاران صرف می کنند.
این روال به نوعی به یک سنت غیر قابل تغییر تبدیل شده بود، اما امروز از کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج خبر رسید که امسال شهرداری کرج و شورای شهر بودجه ای برای تقدیر از خبرنگاران در نظر نمی گیرند.
بر اساس گزارش رسانه ها از جمله خبرگزاری رسمی دولت، لایحه پیشنهادی شهرداری کرج برای تجلیل از خبرنگاران در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر رای نیاورد
بر اساس این لایحه قرار بود برای برگزاری آیین روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه یک میلیارد ریال از سوی شورای اسلامی شهر کرج اختصاص یابد که لایحه امروز سه شنبه در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این کلانشهر بررسی شد.
از 11 عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، 6 نفر آنان رای مخالف دادند و تصویب نشد.
آیین تجلیل ازخبرنگاران استان البرز در سال های گذشته با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج برگزار می شد و برخی از دستگاه های ارشد به شهرداری کرج برای پرداخت بودجه این مراسم فشارهایی را وارد می کردند که به نظر می رسد، امسال شهرداری و شورای شهر کرج نمی خواهد این فشارها را تحمل کند.
تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران به طور قطع اقدامی مثبت است، اما تجلیل از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی با این موضوع که دستگاه ها موظف به پرداخت هدیه نقدی هستند، منافات دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار