در هفته فرهنگی کرمان صورت می‌گیرد

رونمایی از اقامتگاه‌های بوم‌گردی کرمان

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در هفته فرهنگی کرمان از اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان کرمان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 29 July 2015

محمد جهانشاهی  اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی کرمان در برج میلاد تهران از اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان کرمان رونمایی می‌شود.

جهانشاهی با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ کرمان از تاریخ 16 تا 23 مرداد ماه جاری بیان داشت: در این مراسم از 15 اقامتگاه بوم‌گردی استان و همچنین آغاز رسمی این پروژه بزرگ در بخش خدمات گردشگری رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و نیز تنوع اقلیم و فرهنگ استان کرمان، این ظرفیت مهم از جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های توسعه گردشگری استان کرمان پیدا کرده و از ابتدای امسال به شکل جدی‌تر و با سرعت بیشتری در حال اجراست.

جهانشاهی تصریح کرد: در این جشنواره تنوع اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان کرمان به گردشگران و علاقه‌مندان به این مبحث ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 12 اقامتگاه بوم‌گردی در استان کرمان فعال است که بیش از 20 واحد دیگر طی مراحل قانونی و اداری به این اقامتگاه‌ها افزوده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار