هشدار هواشناسی در مورد آب گرفتگی رودخانه ها و معابر

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی فارس گفت: به علت بارندگی‌های شدید احتمال آب‌گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۶۸۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 25 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:فرید اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا دوشنبه بیشتر نقاط استان را زیرپوشش قرار می‌دهد، اظهار داشت: از شهروندان درخواست می‌شود هنگام عبور از مسیر رودخانه به‌ویژه سفر به نقاط شمالی، مرکزی، شمال غربی و جنوبی به نکات ایمنی توجه داشته تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی‌های جوی و اقلیمی فارس خاطرنشان کرد: میزان بارندگی از روز گذشته تا ساعت 9.30 دقیقه امروز در شیراز 3.7 میلی‌متر و شهرک گلستان 17.5 میلی‌متر گزارش‌شده است.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: میزان بارندگی سال زراعی جاری در شیراز 174.6 میلی‌متر بوده است که این میزان با سامانه بارشی که هم‌اکنون آسمان این شهر و نقاط شمالی، شمال غربی، جنوبی و مرکزی استان را زیرپوشش داده افزایش می‌یابد.

وی بیشترین میزان بارندگی اخیر دراستان فارس را امیر عیوب نورآباد با 107 میلی‌متر اعلام کرد و افزود: در شهرستان‌های لار، لامرد و دیگر شهر‌های جنوبی استان بارش باران ثبت‌نشده است.

این مسؤول بیان داشت: همچنین بارش برف در روزهای گذشته ارتفاعات شهرستان سپیدان را سفیدپوش کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار