تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش میرسیدعلی

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان، گفت: مهلت ارسال اثار به دبیرخانه همایش میرسید علی همدانی تا ۱۵ مردادماه تعیین شده بود که این فرصت تا پایان این ماه تمدید شده است.
کد خبر: ۶۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 30 July 2015
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان، گفت: مهلت ارسال اثار به دبیرخانه همایش میرسید علی همدانی تا ۱۵ مردادماه تعیین شده بود که این فرصت تا پایان این ماه تمدید شده است.

به گزارش مهر، صفی الله صفایی  در ستاد اجرایی همایش بین المللی میر سید علی همدانی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ مقاله به دبیر خانه این همایش ارسال شده است، افزود: برخی از آثار ارسال شده به دلیل تکراری بودن موضوع رد شده اند و از این تعداد ۳۲ مقاله تایید شده است.

وی با اشاره به اینکه مقالات ارسال شده به دبیرخانه محتوایی قوی ندارند، گفت: درهمین راستا دانشگاه بوعلی سینا با ۱۸۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها به منظور ارسال مقاله مکاتبه کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان همدان با بیان اینکه مقاله های برگزیده در قالب لوح فشرده توزیع خواهند شد، اظهارداشت: براساس رایزنی های انجام شده تعداد محدودی از مقاله ها نیز دریک مجله عملی پژوهشی به چاپ خواهند رسید.

صفایی درادامه از چاپ کتاب تحقیقی زندگی نامه میرسیدعلی همدانی همزمان با برگزاری همایش خبرداد و گفت: این کتاب در قالب عملی و با محوریت افکار، اندیشه ها و رسالت میرسیدعلی همدانی توسط پرویز اذکایی نویسنده و محقق به رشته تحریر درآمده و هم اکنون در مرحله ویرایش قرار دارد.

وی نام انتخابی برای این کتاب را شاه همدان اعلام کرد و گفت: به احتمال زیاد نام این کتاب در هنگام چاپ تغییر خواهد کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان یادآورشد: سفیران سه کشور مرتبط با میرسیدعلی همدانی، همراه با رایزن‌های فرهنگی و شخصیت‌های علمی برای حضور در این همایش دعوت می شوند.

صفایی تاکید کرد: همایش میرسیدعلی همدانی کار بزرگی در عرصه بین المللی است و یک اراده جمعی می طلبد و همه باید برای هرچه بهتر برگزار شدن این همایش از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مدیر روابط عمومی استانداری همدان و مسئول کمیته اطلاع رسانی همایش بین المللی میرسید علی همدانی نیز در این جلسه با بیان اینکه وظیفه این کمیته اطلاع رسانی است نه تبلیغات، گفت: تبلیغات برعهده شهرداری است اما این کمیته با ابزاری همچون مطبوعات، خبرگزاری ها و همچنین صدا و سیما اخبار و رویدادهای این همایش را برای آحاد جامعه بازگو می کند.

احسان شهابی در ادامه با بیان اینکه برای پوشش برنامه های همایش بین المللی میرسیدعلی همدانی نیاز به حضور شبکه های سراسری داریم، افزود: این همایش یک همایش بین المللی است و درهمین راستا رایزنی های با شبکه های سراسری انجام خواهد شد.

وی یادآورشد: در زمینه پوشش برنامه های این همایش از طریق شبکه استانی مشکلی وجود ندارد و رادیو و تلوزیون آمادگی خود را اعلام کرده اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار