راه اندازی بیمارستان ۹۶ تختخوابی

رئیس بزرگترین دانشگاه جنوب شرق استان تهران گفت: پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی این با هدف ارتقای سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه راه اندازی می شود.
کد خبر: ۶۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 01 August 2015
صبح شنبه حسینعلی شیبانی در حاشیه مراسم جشن تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین- پیشوا اظهار داشت: تکمیل پروژه بیمارستان تخصصی متعلق به این دانشگاه به سرعت در حال انجام است.

رئیس بزرگترین دانشگاه جنوب شرق استان تهران افزود: امروز شهرستان های جنوبشرق استان تهران نظیر ورامین، پیشوا و قرچک با مشکلات بهداشتی و درمانی متعددی روبرو هستند که بخش عمده ای از آن به کمبود مراکز درمانی مربوط است و دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا تلاش دارد در این زمینه قدم موثر و قابل توجهی بردارد.

وی ادامه داد: هم اکنون پروژه بیمارستان تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در جنوبشرق استان تهران در حال تکمیل است و پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی این واحد دانشگاهی با هدف ارتقای سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه و همچنین تأمین نیازهای آموزشی دانشگاه اجرا می شود.

 شیبانی اضافه کرد: تمام تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی آن است که این پروژه هر چه سریعتر به ثمر برسد به همین خاطر در آینده ای نزدیک شاهد تکمیل و راه اندازی فازهای مختلف این بیمارستان خواهیم بود.

این مسئول یادآور شد: این پروژه با توانایی فراتر از امکانات یک بیمارستان عمومی می تواند پاسخگوی بخش عمده ای از نیازهای پزشکی تخصصی مردم باشد و بار مراجعات به تهران را کاهش خواهد داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار