انتقادشهرداریاسوج ازشبکه دنا

کد خبر: ۷۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 02 August 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد شهردار یاسوج در نشست هم اندیشی با رسانه های ارتباط جمعی استان کهگیلویه وبویراحمد ازانتشار گزارش های شبکه استانی دنا در انتقاد از عملکرد شهرداری یاسوج انتقادکرد و خواستار پیگیری این موضوع از طریق مکاتبات اداری شد.

محمد علی جاوید  در نشست هم اندیشی با رسانه های ارتباط جمعی در خصوص انتقاد شبکه استانی دنا از عملکرد شهردار یاسوج و پخش گزارش هایی از رسانه ملی اظهار کرد:مجموعه شهرداری یاسوج در کنار سایر دستگاه های اجرایی بر اساس وظیفه ذاتی نسبت به خدمات رسانی به شهروندان اقدام می کند.

وی بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که ضعف ها و نقاط مثبت باید در کنار هم مدنظر قرار گیرد اما عملکرد شبکه استانی دنا در این زمینه مطلوب نیست و با پخش این گزارش ها و مورد توجه قرار ندادن عملکرد مثبت شهرداری یاسوج راه به جایی نخواهد برد.

جاوید با انتقاد از عملکرد شبکه استانی دنا اظهار کرد: عوامل این شبکه استانی تنها نقاط ضعف یک موضوع را انتخاب و بر روی آن مانور می دهند و فضایی که ایجاد می شود به نفع مجموعه استان نیست.

جاوید گریزی به تعطیلات عید فطر در استان زد و گفت: در این ایام شهرداری یاسوج در کنار سایر دستگاه های اجرایی از تمامی ظرفیت ها برای خدمات رسانی به شهروندان و گردشگران استفاده کرد اما به هرحال برخی کمبود ها نیز ناشی از ضعف زیرساخت ها در استان است.

وی ادامه داد: شبکه استانی با پخش چنین گزارشی انتقادی که در آن تنها اعتراض، بی توجهی، و بی دقتی و نشان دادن ضعف ها است ذهنیت مردم و گردشگران را نسبت به دستگاه های خدمات رسان و دولت تغییر می دهد.

شهردار یاسوج ابرازداشت: صداو سیمای مرکزاستان باید در کنار انتقادها نقاط مثبت را نیز مورد توجه قرار دهد و صحبت های مسئولان را نیز پخش کند و از تجزیه و تحلیل های یکطرفه خودداری کند.

جاوید از بی اعتمادی شهروندان نسبت به شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: تلاش می شود این بی اعتمادی از طریق استفاده از ظرفیت رسانه ها، عملکرد مثبت و با اجرای قانون از بین برود.

وی عنوان کرد: هرچقدر اعتقاد داشته باشیم و نظر مردم استان های همجوار برای ورود به استان را جلب کنیم اما از طریق رسانه ها گزارش های خلاف واقع انتشار یابد این امر با توسعه گردشگری در استان در تضاد است.

جاوید به اولویت های شهردار یاسوج برای خدمات رسانی به شهروندان اشاره کرد و افزود: به طور مثال قرار نیست شخصی که تریبونی را در اختیار دارد از آن برای برخی اهداف خود استفاده کند و ما نیز از آن حساب ببریم.

شهرداری یاسوج به شعار همدلی و همزبانی رهبر انقلاب و عمل به آن در جامعه تاکید کرد و گفت: براساس روند اداری در مکاتباتی اعتراض خود نسبت به پخش گزارش های انتقادی و یک طرفه ای که از شبکه استانی دنا پخش شده است به مدیرکل صداوسیمای استان اعلام خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار