فیلمنامه‌نویسی تله‌فیلم مرحوم حجت‌الاسلام حسنی در ارومیه آغاز شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی گفت: فیلمنامه‌نویسی تله فیلم مرحوم حجت‌الاسلام حسنی نماینده اسبق ولی فقیه در استان و مبارز نستوه انقلاب آغاز شده و بخشی از وقایع مربوط به موضوع انقلاب و ایستادگی مردم استان در برابر دشمنان انقلاب به تصویر کشیده می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ 22 January 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مسعود مجرد صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی به عملکرد این سازمان اشاره کرد و افزود: امسال در حوزه سیما برنامه‌های متنوعی تولید شده که ویژه برنامه‌های چلچراخ و نسل‌ انقلاب از جمله آنها به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مستندهای مختلفی از زندگینامه شهیدان از جمله شهید نصرالهی و شهید امینی تولید شده که در دهه فجر به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در حوزه صدا نیز ویژه برنامه‌های پلاک40، گفتمان40، خاطرلر کوچه‌سی و این فصل را با من بخوان با موضوع انقلاب تولید و آماده پخش است.

وی یادآور شد: در حوزه خبر آیتم‌های ویژه 40 گام طراحی شده و در هر هفته دستاوردهای انقلاب در شهرهای مختلف استان منعکس می‌شود.

مجرد به راه‌ندازی وب سایت ویژه 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در این وب سایت به نشانی www.urmia.irib.ir/40cheragh تولیدات استانی صدا و سیما وجود دارد.

وی برنامه‌های پژوهشی سازمان صدا و سیمای آذربایجان غربی را عنوان کرد و ادامه داد: بررسی شیوه‌های باورپذیری دستاوردهای انقلاب اسلامی، مقایسه تطبیقی دستاوردهای انقلاب در استان، زندگینامه 40 شهید شاخص استان و روزشمار انقلاب اسلامی در ارومیه از جمله پژوهش‌های این سازمان به‌شمار می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی افزود: ولایت‌عشق، شرف‌حماسه‌سی، دویار عاشیق، جلوه‌گاه اقتدار و انقلابین یاپراقی عناوین تولیدات بخش موسیقی است.

وی تصریح کرد: فیلمنامه‌نویسی تله فیلم مرحوم حجت‌الاسلام حسنی نماینده اسبق ولی فقیه در استان و مبارز نستوه انقلاب آغاز شده و بخشی از وقایع مربوط به موضوع انقلاب و ایستادگی مردم استان در برابر دشمنان انقلاب و نظام نیز در سریال دخترم نرگس نیز به تصویر کشیده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار